قاسم حدادی‌فر

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: یک بازی خیلی سخت و مشکل در مقابل پرسپولیس داریم، امیدوارم نمایش خوبی را همراه با کسب نتیجه داشته باشیم.

به گزارش ایراسین، سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه جدید مسابقات لیگ برتر را اعلام کرده که با واکنش اکثر تیم و بازیکنان لیگ برتر مواجه شده و همه اعتقاد دارند که این برنامه ریزی تنها برای یک تیم خاص چیده شده است. قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون شرایط تیمش گفت: پس از یک بازی سخت مقابل گل‌گهر سیرجان که از تیم‌های خوب لیگ برتر است، آماده بازی با پرسپولیس می‌شویم، این یک بازی خیلی سخت و مشکل است، امیدوارم نمایش خوبی را همراه با کسب نتیجه داشته باشیم.

وی پیرامون شایعه سه بر صفر مغلوب شدن دیدار لغو شده با پرسپولیس اظهار داشت: مصاحبه‌های مسئولین پرسپولیس را در مورد اینکه بازی باید 3 بر صفر شود خواندم، ما در بدترین شرایط با 18 بازیکن به تهران رفتیم. با اینکه کرونایی‌های زیادی داشتیم هزینه زیادی کردیم و پرواز چارتر گرفتیم اما شب بازی تصمیم گرفتند بازی انجام نشود در حالی که برای این مسابقه آماده بودیم.

قاسم حدادی‌فر ادامه داد: فکر نمی‌کنم خطایی از ما سر زده باشد. خود کمیته پزشکی و ایفمارک آمدند و آزمایش گرفتند. آنها دیدند که شرایط تیم ما چگونه است. امیدوارم فوتبالی تصمیم بگیریم. ما شرایط خیلی سختی برای بازی با شهر خودرو داشتیم اما لغو نشد. با همان شرایط البته کمی بهتر به تهران رفتیم اما این بازی را لغو کردند و حالا هم که یک روز عقب افتاده است.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه مردم هم می‌گویند از یک تیم خاص جانبداری می‌شود! افزود: وقتی این صحبت‌ها را می‌شنویم شک می‌کنیم. واقعا آماده این بازی هستیم. پنجشنبه بازی می‌کنیم و ان‌شاءالله نتیجه در زمین مشخص می‌شود، ما چه تخلفی کردیم؟ تیم ما واقعا آلوده بود و با این شرایط بازیکنان امیدمان را هم آوردند و مقابل شهر خودرو بازی کردیم.

وی در پایان تصریح کرد: ایفمارک و کمیته پزشکی هم در جریان بودند. 18-17 نفر ما آلوده بودند. چه تخلفی می‌توانستیم انجام بدهیم که این بحث‌ها مطرح می‌شود؟ این مسأله واقعا جای سؤال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =