میلیچ چرچیچ

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سبک بازی ما در تمرینات این نیست که همواره عقب بازی کنیم. این ذهنیت بازیکنان است.

به گزارش ایراسین، میلیچ چرچیچ مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار تساوی برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از قبل می دانستیم گل‌گهر تیم خوبی است  و توپ را خیلی خوب در زمین به گردش در ‌می‌آورد، ما در نیمه نخست تلاش کردیم توپ را در میانه میدان به گردش درآوریم تا به مهاجمان این تیم فرصت گلزنی ندهیم.

وی ادامه داد: پرس بازیکنان حریف را از میانه میدان آغاز کردیم، نیمه نخست را بازی تهاجمی به نمایش گذاشتیم که حاصل آن یک ضربه پنالتی بود و به گل هم رسیدیم و روی ضدحملات منتظر شانس‌های بعدی خود بودیم.

میلیچ چرچیچ با اشاره به دومین پنالتی ذوب آهن که تبدیل به گل نشد، گفت: بازیکنان به دلیل ضرورت کسب پیروزی و اولین 3 امتیاز این فصل‌مان کمی عصبی بودند. خوب تلاش کردیم و با یک ضدحمله پنالتی دیگری به دست آوردیم که اگر گل می‌شد در مسیر کسب 3 امتیاز بودیم. البته با وجود از دست رفتن پنالتی بازی را خوب کنترل کردیم و کمی در حفظ توپ مشکل داشتیم که در بین دو نیمه درباره آن با بازیکنان صحبت کردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره نیمه دوم بیان داشت: در نیمه دوم شانس‌هایی برای به گل رسیدن هم داشتیم. فراموش نکنیم که گل‌گهر نیز تیم خوبی است و آنها نیز شانس گلزنی داشتند. از بازیکنان به خاطر تلاش، جنگندگی و دوندگی‌شان تشکر می‌کنم چون بالاتر از حد خود ظاهر شدند. به تیم گل‌گهر نیز به خاطر بازی خوب‌شان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه می‌توانستیم این مسابقه را پیروز شویم گفت: دو پنالتی داشتیم و دو صحنه هم روی دارکو بیدوف و دانیال مومنی ایجاد شد که شاید داور می‌توانست پنالتی بگیرد. باید تلاش خود را بیشتر کنیم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. در پایان هر تمرین بازیکنان ضربات پنالتی را تمرین می‌کنند و برخی اوقات بازیکن تمرکز خوبی دارد و شوت خوبی می‌زند و گاهی اوقات هم تمرکز کافی ندارد و پنالتی را از دست می‌دهد.

چرچیچ با اشاره به سبک بازی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سبک بازی ما در تمرینات این نیست که همواره عقب بازی کنیم. این ذهنیت بازیکنان است و شرایط مسابقه و فشار روانی باعث می‌شود بازیکنان عقب بازی کنند. در مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی داشتیم و زمانی که دو پنالتی و چند شانس گلزنی ایجاد می‌کنیم نمی‌توان گفت دفاعی بازی کرده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =