سعید الهویی

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: ما مقابل ذوب آهن خیلی بدشانس بودیم و نتوانستیم موقعیت‌های بسیار خوبی که به دست آوردیم را تبدیل به گل کنیم.

به گزارش ایراسین، سعید الهویی مربی اصفهانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: فوتبال زیبایی را از هر دو تیم مشاهده کردیم و هواداران فوتبال از تماشای این مسابقه لذت بردند، هم تیم ما و هم ذوب‌آهن به خاطر موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: البته ما خیلی بدشانس بودیم و نتوانستیم موقعیت‌های بسیار خوبی که به دست آوردیم را به گل تبدیل کنیم. البته خیلی خوش‌شانس بودیم که یک پنالتی حریف از دست رفت؛ هرچند که درباره پنالتی‌ها صحبت زیاد داریم و فکر می‌کنم اتفاقات داوری جای بحث و کارشناسی زیادی دارد.

سعید الهویی با بیان اینکه پنالتی اولی که برای ذوب آهن اعلام شد به‌ زعم ما اشتباه بود، افزود: این پنالتی بر نتیجه بازی خیلی تأثیرگذار بود، فیلم این صحنه را هم از دوربین باشگاه خودمان و هم از دوربین تلویزیونی دیدیم. متأسفانه آقای سیدعلی اشتباه کرد و نسبت به این صحنه اعتراض داشتیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان خاطر نشان کرد: از ابتدای فصل تاکنون چهار پنالتی به ضرر ما اعلام شده که تنها یکی از آنها درست بوده است. این حرف ما نیست و حرف کارشناسانی است که در دو برنامه تلویزیونی صحبت کردند. پنالتی دوم ذوب‌آهن درست بود و اعتراضی به آن نداریم اما آقای سیدعلی در صحنه پنالتی اول اشتباه کرد.

وی با اشاره به از دست رفتن پنالتی دوم ذوب‌آهن گفت: این موضوع به ما خیلی کمک کرد اما یادمان نرود شکل بازی که ما ارائه می‌دادیم آن‌قدر خوب بود که ما نه‌تنها در نیمه اول بلکه در نیمه دوم هم سوار بازی بودیم و ذوب‌آهن که جزء تیم‌های خوب لیگ است را مجبور کرده بودیم که به ضدحملات دل ببندد.

سعید الهویی در پایان تصریح کرد: تیم گل‌گهر از شهری بسیار کوچک در حال تبدیل شدن به باشگاهی نمونه در کشور است. از فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنیم به تمام تیم‌ها به یک چشم نگاه کند و کمیته داوران عدالت را رعایت کند. افرادی که باید قضاوت عادلانه داشته باشند نباید کاری انجام دهند که برای تیم‌ها و مربیان این شائبه ایجاد شود که شاید جامعه فوتبال نمی‌خواهد باشگاهی جدید از شهری کوچک در فوتبال ایران موقعیت خوبی پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =