ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر ایران هم نتوانسته پیروز میدان شود.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان روز پنجشنبه چهارم دی ماه 1399 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در یک دیدار زیبا و دیدنی مقابل یکدیگر تن به تساوی یک بر یک دادند، ذوب آهن نیمه نخست را با برتری یک صفر به رختکن رفت، اما شاگردان امیر قلعه نویی سراپا حمله بودند و در دقیقه 58 توسط سعید صادقی به گل تساوی رسیدند، علی دشتی نیز در دقیقه 10 تک گل ذوب آهن را به ثمر رساند. ذوب آهن از 7 بازی 5 تساوی و دو شکست در کارنامه دارد و در رده پانزدهم جدول رده بندی از فانوس به دستان لیگ برتر محسوب می شود، از سوی دیگر گل گهر با این تساوی 14 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد، هرچند دیدار پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم به تعویق افتاد و این موضوع هیچ خطری را برای صدرنشینی شاگردان امیر قلعه نویی ایجاد نمی کند.

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی‌مهر، مهرداد قنبری، محمد سلطانی‌مهر، قاسم حدادی‌فر(86- حسین شنانی)، علی دشتی (79- رضا حبیب‌زاده)، دانیال مومنی (79- عرفان پورافراز)، میلاد جهانی و دارکو بییدوف (1+90- ابوالفضل عکاشه)              سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب گل‌گهر سیرجان: علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علی‌اصغر عاشوری، سعید صادقی (85- علی قربانخانی)، پیمان رنجبری (46- یونس شاکری)، گادوین منشا                     سرمربی: امیر قلعه‌نویی

تیم داوری: سید مهدی سیدعلی، هادی طوسی و علیرضا مرادی

کارت زرد: علی دشتی(48)  و شهاب گردان(60)  از ذوب‌آهن، آرمین سهرابیان(54) و (3+90) از گل‌گهر

اخراج: آرمین سهرابیان(3+90) از گل‌گهر

دقایق حساس:

دقیقه 8:  پیمان رنجبری با بی‌احتیاطی روی سلطانی‌مهر مرتکب خطای پنالتی شد و داور برای ذوب آهن اعلام پنالتی کرد.

* دقیقه 10 گل ذوب آهن توسط علی دشتی: پنالتی اعلام شده را مارکو بییدوف به سمت راست زد که حقیقی توپ را با شیرجه زمینی دفع کرد، اما در ریباند محمد سلطانی‌مهر به توپ رسید و با پاس در عرض علی دشتی را در مقابل دروازه خالی در موقعیت خوبی قرار داد تا وی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 15: ارسال خطرناک زکی‌پور از سمت چپ زمین از مقابل مهاجمان گل‌گهر و پای سعید صادقی عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 19: سانتر زکی‌پور به شکل خطرناکی از محوطه جریمه ذوب‌آهن عبور کرد و به سمت راست زمین رفت که در ادامه ارسال بهنام برزای با ضربه سر رنجبری راهی اوت شد.

دقیقه 29: ضربه ایستگاهی  فرشاد محمدی‌مهر از فاصله‌ای 30 متری را حقیقی با واکنش تماشایی دفع کرد.

دقیقه 31: ارسال کرنر توسط زنده‌روح با ضربه سر سهرابیان همراه شد که از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 37: ضربه سر علیرضا ابراهیمی از ارسال خوب زنده‌روح به تیرک افقی دروازه ذوب‌آهن برخورد کرد.

دقیقه 44: پاس به عقب منشا و شوت پشت محوطه سعید صادقی از بالای دروازه ذوب‌آهن رد شد.

دقیقه 3+45: ضربه پشت محوطه سعید صادقی با اختلاف نسبتا کمی از دروازه ذوب‌آهن به اوت رفت.

دقیقه 47: ضربه روی پای گادوین منشا از قوس محوطه جریمه ذوب را گردان با واکنش عالی دفع کرد.

دقیقه 50: ارسال سعید صادقی را گردان دفع کرد که در ادامه برخورد توپ به پای منشا درآستانه ورود به دروازه بود که گردان توپ را دراختیار گرفت.

*دقیقه 58 گل تساوی گل گهر توسط سعید صادقی: پاس عمقی علی‌اصغر عاشوری را سید عبدالله حسینی به خوبی برگشت داد، اما در ادامه توپ به منشا رسید تا پاس به عقب این مهاجم نیجریه‌ای و شوت روی پای چپ سعید صادقی بعد از اصابت به تیرک عمودی دروازه ذوب‌آهن تبدیل به گل شود.

دقیقه 59: ضربه فنی منشا با اختلاف کمی از دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 73: گردان واکنش خوبی روی شوت محکم علیزاده داشت و آن را تبدیل به کرنر کرد.

دقیقه 73: ارسال زنده‌روح از روی کرنر را ابراهیمی می‌توانست از مقابل تیرک دوم تبدیل به گل کند که ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه 75: ارسال خطرناک زکی‌پور به مقابل دروازه ذوب‌آهن را سید عبدالله حسینی دفع کرد و در ادامه توپ پس از برخورد به بدن گردان دور شد.

دقیقه 81: سانتر کوتاه منشا از جناح راست و شوت روی پای شاکری را گردان به خوبی دفع کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =