ابوالفضل عکاشه

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تاکنون بردی در لیگ برتر بیستم به دست نیاوردیم، اما در بازی با گل گهر محکوم به پیروزی هستیم.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه چهارم دی ماه 1399 ساعت 16:30 بعدازظهر از صدرنشین لیگ برتر یعنی گل گهر سیرجان پذیرایی می کند، ابوالفضل عکاشه مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این دیدار اظهار داشت: گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و ما بازی آسانی در پیش نداریم، البته همه بازی‌های لیگ برتر سخت است و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. امیدوارم در این بازی سه امتیاز را بگیریم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود، تاکنون بردی در لیگ برتر بیستم به دست نیاوردیم، اما در بازی با گل گهر محکوم به پیروزی هستیم.

وی با اشاره به نتایج ضعیف ذوب آهن گفت: ما در چند بازی بابت اشتباهات داوری ضربه شدیدی خوردیم و اگر آن امتیازها را از دست نمی‌دادیم، الان شرایط بهتری در جدول داشتیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. از طرفی مبتلا شدن تعداد زیادی از بازیکنان ما به بیماری کرونا شرایط تیم را سخت کرد و این موضوع هم به ضرر ذوب‌آهن تمام شد. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد قطعاً جایگاه خوبی در جدول داشتیم.

ابوالفضل عکاشه درباره عملکرد خود به عنوان یک مهاجم بیان داشت: من در چند سال اخیر عملکرد خوبی در لیگ دسته اول داشتم و فصل گذشته هم به لطف خدا و زحمات بازیکنان، گل صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر را به ثمر رساندم. در لیگ قهرمانان آسیا هم همراه با سپاهان حضور داشتم و سپس به ذوب‌آهن پیوستم.

 مهاجم ذوب آهن اصفهان در پایان تصریح کرد: این فصل اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و در چهار بازی این فصل به میدان رفتم، البته در گلزنی بدشانس بودم، اما تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعدی برای ذوب آهن گل برتری به ثمر برسانم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =