• ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۷
  • کد خبر: 9465
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیام نیازمند

گلر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در حال حاضر اولویت اول من نتیجه گرفتن تیم فولاد مبارکه سپاهان است.

به گزارش ایراسین، پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره پیروزی پر گل این تیم برابر تیم نساجی اظهار داشت: در این دیدار نیاز مبرمی به پیروزی داشتیم، خدا را شکر که با کسب پیروزی پرگل، سه امتیاز این بازی را کسب کردیم.

وی ادامه داد: به نظر من گل اول که توسط کیروش استنلی به ثمر رسید، خیلی به ما کمک کرد تا در ادامه روند خوبی داشته باشیم، ما پس از این گل توانستیم با تمرکز و بدون استرس مسائل تاکتیکی را به خوبی اجرا کنیم،همچنین ما به آن چیزی که لیاقتش را داشتیم در نهایت دست یافتیم.   

پیام نیازمند درباره سومین کلین شیت خود در لیگ برتر بیستم گفت: بنده به هیچ وجه به کلین شیت فکر نمی‌کنم، به نظرم کار تیمی و سازماندهی دفاعی ما در نیم فصل اول لیگ نوزدهم عالی بود و ۱۷ بازی توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. در حال حاضر اولویت اول من نتیجه گرفتن تیم سپاهان است.

 دروازه بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان تصریح کرد: گل نخوردن را نیز دوست دارم، من و مدافعان تیم سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا دروازه تیم را بسته نگه داریم و این موضوع به ما در این راه دشوار کمک می‌کند. 

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز درباره این پیروزی گفت: متاسفانه هفته گذشته نتیجه بازی را به نفت مسجد سلیمان واگذار کردیم اما مقابل نساجی مازندران بازی خوب و قابل قبولی انجام دادیم. تیم ما لیاقت و شایستگی ۳ امتیاز این بازی را داشت که در نهایت به دست آوردیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و در بازی‌های آینده نتایج قابل قبولی کسب کنیم و حداقل جواب محبت هوادارانی که از هتل تا استادیوم همراه ما می‌آیند را بدهیم.

محمدرضا خلعتبری در پایان گفت:  ما بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و همه چیز سر جای خودش است، از مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و ساکت تشکر می‌کنم که به نحو احسن از تیم سپاهان حمایت می‌کنند. به هر حال  همه دست به دست هم داده اند تا سپاهان قهرمان شود و به نظرم سپاهان شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =