سپاهان

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل زغال سنگ طبس به برتری رسید.

به گزارش ایراسین، در دومین روز از مرحله اول دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران، یادواره شهید پورجعفری در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرا شیراز تیم زغال سنگ طبس روز پنجشنبه 20 آذرماه مقابل فولاد مبارکه سپاهان به میدان رفت که در نهایت شاگردان محسن طاهری با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ مقابل زغال سنگ به پیروزی رسیدند. در دیگر دیدار روز پنجشنبه فرازبام خائیز دهدشت و کیمیا کاشت کردستان برابر هم به میدان رفتند که در پایان این دیدار فرازبام ۲۶ بر ۱۶ به برتری رسید. در جدول رده بندی گروه دوم لیگ برتر هندبال مردان کشور، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس با امتیاز مشابه هشت، مکان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دور برگشت سی و سومین دوره رقابت‌های دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به میزبانی سالن پوریای، ولی دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرا شیراز تا روز دوشنبه ۲۴ آذرماه ادامه دارد.

محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی تیمش در این دیدار اظهار داشت: شاهد یک بازی بسیار زیبا بودیم. این یکی از بازی‌هایی بود که به دل خیلی از هواداران هندبال چسبید و خدا را شکر توانستیم پیروز این دیدار باشیم و نتیجه دیدار رفت را جبران کنیم.

وی در خصوص میزبانی این مسابقات گفت: شاهد یک میزبانی خوب هستیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و هر روز بهتر از گذشته باشد و تیم‌هایی که بالا می‌آیند بتوانند در آینده مشکل هندبال ایران را حل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =