• ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
  • کد خبر: 9443
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: باید قدم های بزرگی برداریم تا سپاهان را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران که روز جمعه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود، گفت: در دو بازی قبلی مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان نتایج خوبی کسب نکردیم چراکه از این دو بازی که می توانستیم ۶ امتیاز کسب کنیم تنها به یک امتیاز بسنده کردیم، اما مسئله ای که احساس خوبی به ما می دهد این است که بازیکنان با شرافت زیادی در تمرینات شرکت می کنند و هر روز بیشتر از قبل همدل می شویم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و انتظارات را برآورده خواهد کرد، امیداوریم فردا بازی خیلی خوبی مقابل نساجی انجام دهیم و سه امتیاز را کسب نمائیم چراکه کسب پیروزی در بازی روز جمعه برای ما خیلی اهمیت دارد.

علیرضا مرزبان با بیان اینکه شرایط تیم فولاد مبارکه سپاهان بسیار مطلوب است، افزود: فصل برای ما از فردا شروع می شود، چون چیزی را از دست نداده ایم، به بازیکنان هم این موضوع را گفته ایم و آنها هم خوب می دانند، باید قدم های بزرگی برداریم تا سپاهان را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازیکنان محروم و مصدوم این تیم برای بازی با نساجی مازندران گفت:  فقط مهدی کیانی مشکلی در عضله دارد که به احتمال زیاد همراه ما نخواهد بود، محمدرضا خلعتبری همراه تیم است و این‌که از اول بازی می‌کند یا نه در جلسه امشب مشخص می‌شود.

وی در پایان در خصوص تیم نساجی مازندران اظهار داشت: نماینده مازندران یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و ما باید با برنامه برای کسب حداکثر امتیازات بازی روز جمعه بجنگیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =