علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم ما سعی می‌کرد با فشار بیشتر و نفت مسجد سلیمان با ضدحملات به نتیجه برسد و ما نباید نتیجه را اینگونه واگذار می کردیم.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست سه بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در دقایق اول بازی روی یک ضربه عجیب یک بر صفر عقب افتادیم اما خیلی خوب با گل شهباززاده جبران کرده و کنترل مسابقه را در دست گرفتیم. با توجه به روند بازی انتظار داشتیم حریف در این زمین نه چندان خوب با توپ‌های بلند بازی کرده و از فضای پشت ما استفاده کند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم این روند را ادامه داده و در آستانه به ثمر رساندن گل دوم بودیم. تیم ما فوق العاده خوب بازی می‌کرد. شانس های ما خوب شده بود و توانستیم از کناره‌ها روی دروازه حریف ارسال کرده و به دروازه نفت مسجد سلیمان نزدیک شویم اما در همین زمان که خوب بازی می‌کردیم، یکی از بازیکنان حریف با رد شدن از بین 3-4 بازیکن سپاهان توانست گل دوم را به ثمر برساند.

علیرضا مرزبان با بیان اینکه در ادامه کنترل بازی به جنجال کشیده شد، گفت: تیم ما سعی می‌کرد با فشار بیشتر و نفت با ضدحملات به نتیجه برسد. از این باخت خیلی ناراحت هستیم و نباید نتیجه را اینگونه از دست می‌دادیم. روی گل سوم که در ضربه ایستگاهی خوردیم، حساس بودیم و  با توجه به تمرینات مان نمی‌خواستیم از روی ضربه ایستگاهی گل بخوریم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان افزود: هفته گذشته هم به همین شکل و از تیر یک گل خوردیم، امروز در شرایطی که می‌توانستیم به تساوی دو بر دو برسیم، گل سوم را دریافت کردیم. از نتیجه و فرم بازی خود در 90 دقیقه ناراضی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =