• ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
  • کد خبر: 8813
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل تیم خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

در حساس‌ترین بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم فولاد مبارکه سپاهان به مصاف شهداب یزد می رود.

به گزارش ایراسین، دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور فردا سه شنبه به میزبانی خانه والیبال و فدراسیون با انجام ۶ مسابقه پیگیری خواهد شد. در مهم‌ترین بازی هفته تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهداب یزد در خانه والیبال رو در روی هم قرار خواهند گرفت. سپاهان روز گذشته تیم آذر باتری را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و شهداب یزد نیز مغلوب تیم صدرنشین سیرجان شد. شاگردان محمدی راد که قبل از بازی با آذر باتری با شش برد در تعقیب فولاد سیرجان در صدر جدول بودند. طلایی پوشان اصفهانی با این پیروزی همچنان در تعقیب فولاد سیرجان در صدر جدول هستند و فقط یک شکست در کارنامه دارند و فردا برای کسب هشتمین پیروزی به مصاف شهداب یزد می روند.

نارنجی پوشان سایپا که با پیروزی مقابل تیم شهرداری قزوین با یک بازی کم‌تر به رده سوم جدول رده بندی صعود کردند فردا مقابل تیم رده سیزدهمی آذر باتری ارومیه قرار خواهند گرفت.

تیم صدرنشین سیرجان در شرایطی برابر تیم پیکان تهران قرار خواهد گرفت که نماینده تهران شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و با دو پیروزی در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده است.

تیم خاتم اردکان نیز که در بازی هفته هشتم مغلوب تیم شهرداری گنبد شد فردا کار سختی برابر شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه دارد. شهرداری ارومیه با شکست تیم هورسان رامسر به پنجمین برد خود دست یافت و با یک امتیاز کم‌تر نسبت به سایپا در مکان چهارم جدول قرار گرفت.

برنامه دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال:

سه شنبه - بیستم آبان ماه

* پیکان تهران - فولاد سیرجان - ساعت ۱۱ - خانه والیبال

* راه یاب ملل مریوان - شهرداری گنبد - ساعت ۱۱ - فدراسیون

* شهداب یزد - فولاد سپاهان - ساعت ۱۴ - خانه والیبال

* خاتم اردکان - شهرداری ارومیه - ساعت ۱۴ - فدراسیون

* آذر باتری ارومیه - سایپا تهران - ساعت ۱۷ - خانه والیبال

* هورسان رامسر - شهرداری ورامین - ساعت ۱۷ - فدراسیون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =