برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل تیم خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

در هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبان خود یعنی شهرداری ورامین گذشت.

به گزارش ایراسین، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز یکشنبه 13 مهرماه با شش دیدار در شهرهای مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه پیگیری شد. در یکی از حساسترین دیدارها تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبان خود یعنی شهرداری ورامین گذشت. سپاهانی در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شهرداری شد، در ست دوم شاگردان محمدی راد به راحتی توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ بر شهرداری ورامین غلبه کنند. ست سوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع سپاهان پایان یافت، در ست چهارم میزبان با نتیجه 25 بر 17 به برتری رسید تا بازی به ست پنجم کشیده شود، در ست پایانی سپاهان با نتیجه ۱۵ بر ۸ بازی را به سود خود به اتمام رساند.

در پایان دیدارهای هفته ششم، تیم فولاد سیرجان با پنج برد و ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و فولاد مبارکه سپاهان نیز با پنج برد و ۱۴ امتیاز جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داد. تیم سایپا که قبل از شروع مسابقات این هفته صدرنشین بود، در ارومیه مغلوب شهرداری این شهر شد و با دو پله سقوط (چهار برد و ۱۳ امتیاز) رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران به شرح زیر است:

راهیاب ملل کردستان صفر – خاتم اردکان ۳

(۲۲ بر ۲۵، ۱۱ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)

 پیکان تهران ۳ – آذرباتری ارومیه یک

(۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹)

لبنیات هراز آمل ۳ – هورسان رامسر صفر

(۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۷ بر ۲۵)

فولاد سیرجان ۳ – شهرداری قزوین یک

(۲۸ بر ۲۶، ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳)

 شهرداری ورامین ۲ – فولاد مبارکه سپاهان ۳

(۲۵ بر ۲۱، ۱۷ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۸ بر ۱۵)

 شهرداری ارومیه ۳ – سایپای تهران یک

(۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۲)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =