• ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۹
  • کد خبر: 7360
  • readingTime: ۱ دقیقه
عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم لیگ برتر آینده، لیگ خیلی خوبی باشد و تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند.

 به گزارش ایراسین، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری قبل از بازی با فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: همچون دیدارهای گذشته یک بازی سخت و سرنوشت ساز پیشروی داریم، سرنوشت  چند تیم در بالا و پایین جدول به هفته آخر لیگ برتر کشیده شده است که ما هم جزو آن ها هستیم.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم روند امتیازگیری را ادامه دهیم و امیدواریم با یک بازی خوب و زیبا تکلیف مان را که دست خودمان است، روشن کنیم. امیدوارم تیم خوب پیکان در لیگ باقی بماند، اگر مقابل تیمی بازی می کردیم که بیخیال رتبه هم بود باز هم مشکل پیدا می کردیم چرا که هیچ استرسی نمی توانستند داشته باشند.

عبدالله ویسی با بیان اینکه تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز برای کسب سهمیه استرس دارند، ادامه داد: ما برای بقا و آن ها برای کسب سهمیه می جنگند، شرایط مساوی داریم، فکر می کنم سپاهان دیگر سهمیه را به دست آورده است و باخت مقابل ما هم برایشان چیزی را تغییر نمی دهد و بالای جدول باقی می ماند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: برای ما مهم تر است که این بازی را پیروز شویم، از تیم فولاد مبارکه سپاهان شناخت خوبی داریم و امیدواریم نتیجه به نفع ما رقم بخورد.

وی در خصوص بازی های هفته گذشته پیکان بیان داشت: در هفته های اخیر به اندازه تیم قهرمان امتیاز گرفتیم، تیمی که بخواهد قهرمان شود از هر ۵ بازی باید ده امتیاز کسب کند و ما از هفت دیدار سیزده امتیاز کسب کردیم، امیدواریم که فردا با دست پر از زمین خارج شویم.

عبدالله ویسی پیرامون قراردادش با پیکان گفت: برای فصل آینده هنوز صحبتی نشده است و در حال حاضر تمرکز ما این است که تیم را نگه داریم. من یک مربی حرفه ای هستم و کارم را تا لحظه آخر انجام می دهم، تشکر ویژه ای از رسانه ها، داوران، هیات فوتبال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: امیدوارم لیگ برتر فوتبال در فصل جدید، لیگ خیلی خوبی باشد و تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی ها را از نزدیک مشاهده کنند، همچنین از تلاش و زحمات ستاد مقابل با کرونا برای بهتر شدن شرایط بازی ها تشکر می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =