مجتبی میرزاجانپور

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان دو دیدار تدارکاتی با تیم فولاد ایرانیان سیرجان برگزار می کند.

به گزارش ایراسین، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان که با جذب بازیکنان جدید همچون مجتبی میرزاجانپور، مهدی مرندی، پرویز پزشکی و .... این روزها زیر نظر رحمان محمدی راد با تلاش فراوان در حال تمرین هستند تا خود را آماده حضور در رقابتهای لیگ برتر کنند.

برای آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابت های فصل پیشرو تیم فولاد مبارکه سپاهان دو دیدار تدارکاتی با تیم فولاد ایرانیان سیرجان در تهران برگزار خواهد کرد. خبرنگار ما گفتگویی با  مجتبی میرزاجانپور بازیکن این تیم انجام داده که وی پیرامون آمادگی تیم خود گفت: تیم فولاد مبارکه سپاهان در شرایط مطلوبی قرار دارد، تمریناتمان را با برنامه ریزی که کادرفنی تدوین کرده به صورت جدی دنبال می کنیم و قطعا به آن چیزی که از لحاظ فنی مربیان تیم از ما انتظار دارند خواهیم رسید.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: تا قبل از برگزاری بازی های لیگ برتر، باشگاه چهار بازی تدارکاتی برای ما در نظر گرفته تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و با آمادگی بیشتری به استقبال لیگ برتر برویم.

وی با اشاره به نیمه تمام ماندن لیگ برتر فصل گذشته ، افزود: نزدیک به 20 روز به اتمام لیگ برتر مانده بود که به خاطر شرایط ویژه کرونا مسابقات لیگ تعطیل اعلام شد ، برخی از باشگاه با بازیکنان و اعضای کادرفنی خود ۱۰۰ درصد تسویه حساب کردند و بعضی تیم ها هم با استناد به نظر فدراسیون تا ۷۰ الی ۸۰ درصد با بازیکنان تسویه حساب کردند، به پنج رشته المپیکی نظر مثبت دادند تا بازی هایشان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با نظارت دستگاه های بهداشت و درمان برگزار شود.

مجتبی میرزاجانپور با بیان اینکه مشخص نیست چه زمانی واکسن ویروس کرونا وارد کشور خواهد شد، بیان داشت: ما باید به کار خود ادامه بدهیم و والیبال در جریان باشد، قرعه کشی یا سید بندی لیگ برتر والیبال انجام شد، در اکثر کشورهای صاحب نام سید بندی می شود اما به نظرم با توجه به امتیاز و جایگاه تیم ها در جدول رده بندی سال گذشته سید بندی صورت بگیرد.

در پایان بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون اولین دیدار تیمش در برابر خاتم اردکان، گفت: درست است تیم اردکان دیر تشکیل شده اما بازیکنان خوبی را جذب کرد ما سپاهان هستیم و در اولین دیدار انگیزه های خاص خود را داریم و نباید خاتم اردکان را دست کم بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =