محمدی راد

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است تیمش برای حضور در لیگ برتر ایران آماده است.

به گزارش ایراسین، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون شرایط کنونی تیم خود گفت: خوشبختانه تقریبا ۶ هفته تمرینات مان را پشت سر گذاشتیم، امسال با سال‌های گذشته کمی متفاوت بود و سعی کردیم روند آماده سازی مان را با شرایط موجود پیش ببریم.

وی ادامه داد: بازیکنان نزدیک چهار ماه بود که دور از والیبال بودند و برای همین در روزهای اول تمرینات را به صورت خاصی پیش بردیم تا بازیکنان دچار مصدومیت نشوند، دو هفته است تمرینات را به صورت جدی پیگیری و خودمان را برای حضور در مسابقات آماده می‌کنیم تا انشالله در تاریخ معین شده به مرز آمادگی لازم برسیم. مشکلاتی وجود داشت که با حمایت مدیران باشگاه برطرف شد و در حال حاضر در سالن ۲۵ آبان تمرین می‌کنیم و به این خاطر از مسئولین باشگاه تشکر می‌کنم.

رحمان محمدی راد در خصوص قرعه کشی لیگ برتر والیبال ایران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بالاخره قرعه کشی لیگ انجام شد و تیم‌ها می‌توانند برنامه ریزی کنند و روند کارشان را ادامه دهند، آرزو می‌کنم شرایط به نحوی پیش رود تا بتوانیم مسابقات را به شکل ایده آلی برگزار کنیم، شاید جای تماشاگران در سالن‌ها خالی باشد، ولی امیدوارم با تدابیری که اندیشیده می‌شود و با پخش مستقیم، والیبال به خانه‌ها برود و از دیدن رقابت‌ها مردم لذت ببرند.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان با اشاره به نحوه سید بندی تیم‌ها در مراسم قرعه کشی لیگ برتر افزود: زمانی که هر دو گروه اعلام شد، کسی اعتراضی نداشت و در واقع اعتراضاتی که وجود داشت پیش از اعلام شدن گروه‌ها بود. معیارهای سید بندی بر اساس عملکرد سال گذشته تیم‌ها و نحوه یارگیری آن‌ها در سال جدید بود که پس از اعلام گروه‌ها همه حاضران در جلسه قرعه کشی به تصمیمات فدراسیون احترام گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =