مهدی کیانی

مهدی کیانی،کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما موقعیت‌های زیادی هدر می‌دهیم و نمی دانم چرا موقعیت های زیادی که خلق می کنیم گل نمی شود.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل خود در تبریز به مصاف تراکتور رفت و در پایان نود دقیقه تلاش به شکست ۲-۱ تن داد و از کورس نایب قهرمانی و کسب سهمیه از حریف مستقیم خود عقب افتاد. در این دیدار تعدادی از بازیکنان سپاهان عملکرد همیشگی خود را نداشتند و در صدر آن می‌توان از مهدی کیانی کاپیتان و هافبک دفاعی این تیم نام برد و عملکرد ضعیفش در طول مسابقه فراتر از حد انتظار بود.

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون عملکرد خود در بازی با شاگردان الهامی گفت: چند روز قبل از بازی دندان‌هایم عفونت کرد و به بدنم زده بود، هر کسی جای من بود به تبریز نمی‌رفت. به همین خاطر خوب تمرین نکردم. آمپول‌هایی زدم و قرص‌هایی خوردم که باعث شد بدنم خالی کند اما اگر به این بازی نمی‌رفتم حرف و حدیث و حاشیه پیش می‌آمد، به همین دلیل گفتم اگر بمیرم هم باید به تبریز بروم با اینکه شرایط خوبی نداشتم و نتوانستم بازی مطلوبی را ارائه دهم.

وی در خصوص شکست سپاهان مقابل تراکتور اظهار داشت: قبل از این دیدار دو مساوی کسب کرده بودیم و واقعا به پیروزی در مقابل تراکتور نیاز داشتیم و تمام تمرکزمان را برای پیروزی گذاشته بودیم اما متاسفانه هر توپی می‌آید وارد دروازه ما می‌شود و موقعیت‌های زیادی که خلق می‌کنیم گل نمی‌شود.

مهدی کیانی ادامه داد: ما موقعیت‌های زیادی هدر می‌دهیم، البته هیچ بازیکنی دوست ندارد موقعیت خراب کند و دوست دارد گل بزند، وقتی یک تیم مساوی می‌کند یا باخت می‌دهد همه در آن مقصر هستند و تیمی هم که می‌برد همه در شادی آن شریک هستند. سپاهان تیم بزرگی است اما در دو سال اخیر موقعیت‌های زیادی خراب کردیم. نمی‌دانم چه حکمتی است اما در این شرایط باید همه پشت باشیم و به هم کمک کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون انتقادات بیان داشت:‌ آن‌ها تماشاگران واقعی سپاهان نیستند، تماشاگرنما هستند و نمی‌دانم از کجا خط می‌گیرند. هواداران سپاهان واقعا تیم و قلعه‌نویی را دوست دارند. او آدم کوچکی نیست. به خاطر سپاهان تیم ملی را از دست داد تا بماند و کمک کند. نباید این طور باشد که وقتی تیم می‌برد همه چیز خوب است اما وقتی نتیجه نمی‌گیرد همه کارشناس شوند و هجمه درست کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =