ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر، مقابل ماشین سازی تبریز تن به شکست یک بر دو داد.

به گزارش ایراسین، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز ساعت 20:45 شب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با نتیجه یک بر دو بازی را واگذار کرد.

ذوب آهن که در بازی گذشته با نتیجه 5 بر یک از سد شاهین شهرداری بوشهر گذشته بود با روحیه مضاعف پای به میدان گذاشته بود و از آن سو ماشین سازی با شکست خفیف یک بر صفر مقابل پرسپولیس به دنبال حداقل امتیاز این دیدار بود، بازی با حملات شاگردان لوکابوناچیچ همراه شد اما این تیم ماشین سازی بود که دقیقه 29 صاحب پنالتی شد که بابک مرادی دقیقه 30 این فرصت گلزنی را از دست داد و شوت زمینی وی با عبور از کنار دروازه به اوت رفت. پس از این پنالتی ذوبی ها در نیمه نخست همچنان صاحب توپ و میدان بودند تا اینکه دقیقه 39 صاحب یک پنالتی شدند در این صحنه مدافع ماشین سازی دانیال اسماعیلی فر درون محوطه جریمه سرنگون کرد که در ادامه ایوان مارکوویچ دروازه لک را باز کرد تا نیمه اول با برتری ذوب آهن به اتمام برسد، با آغاز نیمه دوم شاگردان افاضلی برای جبران جلو کشیدند و در همان 5 دقیقه نخست دو گل به ثمر رساندند، ذوبی ها برای جبران به آب و آتش زدند که درخشش لک و بی دقتی مهاجمان ذوب آهن باعث شد که شاگردان  لوکابوناچیچ این بازی را واگذار نمایند. ذوب آهن با این شکست یک پله در جدول رده بندی سقوط کرد و ماشین سازی با 27 امتیاز جای سبزجامگان اصفهانی را در رده دهم تصرف کردند.

ترکیب ذوب‌آهن: معراج اسماعیلی، مهدی مهدی پور (46- حمید بوحمدان)، حمید ملکی (64- مهران درخشان‌مهر)، فرشاد محمدی مهر، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، ایوان مارکوویچ (46- دارکو بیدوف)، محمدرضا عباسی، هادی محمدی، وحید محمدزاده        سرمربی: لوکابوناچیچ

ترکیب ماشین سازی: حامد لک، مسیح زاهدی، شاهین توکلی، ادواردو دوسانتوس، عزیز معبودی، میلاد نوری، قائم اسلامی خواه، محمد خرم الحسینی (76- علیرضا مصطفایی)، بابک مرادی، محمد قادری و علی آل کثیر (76- عرفان افراز)    سرمربی: هومن افاضلی

داور: محمدحسین ترابیان

کارت زرد: ایوان مارکوویچ (17)، فرشاد محمدی‌مهر(22)، سید محمد خرم‌الحسینی(76) از ذوب‌آهن، عزیز معبودی (12)(83) از ماشین‌سازی

کارت قرمز: قاسم حدادی‌فر(80) از ذوب‌آهن و عزیز معبودی(83) از ماشین‌سازی

دقایق حساس:

دقیقه 12 : ارسال حدادی‌فر خط دفاعی ماشین‌سازی را غافلگیر کرد، اما اسماعیلی‌فر نتوانست دروازه خالی ماشین‌سازی را باز کند و شوت وی به دیرک عمودی اصابت کرد و دفع شد.

دقیقه 13- ارسال خطرناک حدادی‌فر از جناح چپ زمین را حامد لک قبل از رسیدن توپ به مهاجم ذوب آهن مهار کرد.

دقیقه 14- شوت سنگین اسماعیلی‌فر را حامد لک با واکنش خوبی دفع کرد.

دقیقه 30- بابک مرادی فرصت گلزنی برای ماشین‌سازی را از روی نقطه پنالتی هدر داد و شوت زمینی وی با عبور از کنار دروازه به اوت رفت.

-گل ذوب آهن دقیقه 41: پنالتی اعلام شده به سود ذوب‌آهن را ایوان مارکوویچ به مرکز دروازه زد تا توپ پس از برخورد به پای حامد لک تبدیل به گل شود.

دقیقه 44- پس از کرنر میلاد نوری از جناح راست زمین، مارکوویچ پیراهن مسیح زاهدی را کشید تا داور در این صحنه برای سومین بار در این مسابقه و برای دومین بار به سود ماشین‌سازی اعلام پنالتی کند.

دقیقه 45: اسماعیلی‌فر با فرار سریع از جناح راست زمین وارد محوطه جریمه ماشین‌سازی شد که در این لحظه عزیز معبودی روی او خطا کرد تا ترابیان با قاطعیت اعلام پنالتی کند.

-گل تساوی ماشین سازی دقیقه 45+1: برخلاف پنالتی از دست رفته قبلی ماشین‌سازی که مرادی به بیرون زد، این بار قائم اسلامی‌خواه پشت توپ ایستاد که شوت او برخلاف جهت معراج اسماعیلی به سمت راست دروازه ذوبی‌ها، گل مساوی را به همراه داشت.

-گل دوم ماشین سازی دقیقه 50 : ارسال قائم اسلامی‌خواه از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را دارکو بیدوف تعویضی با ضربه پشت سر اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا ماشین‌سازی جلو بیفتد.

دقیقه 68- ارسال حدادی‌فر از جناح راست زمین را حامد لک به زیبایی برگشت داد ولی در ریباند چراغعلی نتوانست دروازه ماشین‌سازی را باز کند تا توپ به بیرون برود.

دقیقه 71- اسماعیلی‌فر با تعویض پا و تغییر مسیر دیدنی از محمد قادری عبور کرد که ارسال زمینی او را مهاجمان ذوب‌آهن نتوانستند استفاده کنند تا توپ به بیرون برود.

دقیقه 80- ارسال حدادی‌فر از روی کرنر و ضربه سر هادی محمدی را دارکو بیدوف پس از مهار توپ در محوطه 6 قدم تبدیل به گل کرد که ترابیان، داور مسابقه در این صحنه اعتقاد به خطای هند مهاجم ذوبی‌ها داشت تا این گل مردود اعلام شود.

دقیقه 5+90: پاس اسماعیلی‌فر و شوت درخشان‌مهر به مدافعان ماشین‌سازی اصابت کرد و دفع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =