امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای قبول هدایت تیم ملی ایران دغدغه ام تعهد به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بود.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص مطرح شدن نام خود برای هدایت تیم ملی با بیان این مطلب اظهار داشت: من دغدغه ام تعهد به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بود، ما چندین جلسه با مسئولین فدراسیون داشتم، آقایان به اصفهان آمدند و مذاکرات حدود یک ماه و نیم طول کشید، شخص خود علی‌نژاد معاون وزیر، چندین بار با من صحبت کرد. منتها نسبت به تعهدی که داشتم گفتم رضایت مسئولین سپاهان شرط است، جناب عظیمیان مخالفت کرد.

قلعه‌نویی پیرامون اسکوچیچ سرمربی تیم ملی گفت: باید به اسکوچیچ وقت بدهیم و بگذاریم کار کند حالا که انتخاب شده باید به او کمک کنیم، من این را به عنوان کسی که کاندیدای اصلی تیم ملی بودم، همه باید به خاطر ایران کمک کنیم. من در زمان کی‌روش هم گفتم باید او را به خاطر ایران دوست داشته باشیم. الان هم می‌گویم باید به خاطر ایران از اسکوچیچ حمایت کنیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در فوتبال ایران اظهار داشت: ما سیستم و برنامه نداریم، اگر سیستم و برنامه داشته باشیم هر اتفاقی بیفتد ۵ تا ۱۰ درصد بالا و پایین می‌شود، در آلمان مگر یوآخیم لو قهرمان نشد؟ بعد از آن نتایج خوبی نگرفت اما چون سیستم و برنامه داشتند اتفاق خاصی نیفتاد. تا سیستم و برنامه نداشته باشیم و بر اساس چشم اندازمان آدم‌ها را نچینیم موفق نمی‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان بازهم تاکید کرد: باید به اسکوچیچ وقت بدهیم، ما تیم خوب و بازیکنان خوبی داریم، من به علی‌نژاد و بهاروند هم گفتم باید تیم ملی را یک تیم ملی کنیم، الان چند تیم ملی داریم. اگر بازیکن و مدیر جایگاهشان را بدانند می‌توانیم به راحتی صعود کنیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =