• ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر: 5724
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی کیانی

مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: مردم ما همه دلخوشی‌شان فوتبال است و وظیفه من این است که به جایی که تعلق دارم کمک نمایم.

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در شرایط کنونی پیرامون وضعیت خود اظهار داشت: از زمان آغاز تعطیلات نوروز به همراه خانواده به شهرستان نهاوند و روستای ملوسان آمدم و در اینجا تمرین می‌کنم، تمریناتم دویدن در دل کوه است و هر روز یک مسافت یکی دو ساعته را طی می‌کنم و بقیه ساعات روز هم در کنار خانواده هستم.

وی پیرامون کمک به مردم روستای ملوسان گفت: روستای ما حدود ۷۰۰ نفر جمعیت دارد و وظیفه من این است که به جایی که تعلق دارم، کمک کنم، البته این موضوع تنها به جایی که تعلق داریم مربوط نمی‌شود و وظیفه‌مان است که به همنوعان کمک کنیم.

مهدی کیانی در خصوص صحبت های قلعه‌نویی و پیروانی نیز افزود: چند هفته‌ای است که از خبرها دور هستم و فضای مجازی را دنبال نمی‌کنم، البته این موضوع را چند روز پیش شنیدم و متوجه شدم که قلعه‌نویی و پیروانی با همدیگر مجادله‌ای داشتند، قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است و درست نیست پیروانی به عنوان کوچک‌تر با او مجادله کند، نباید فوتبال باعث شود تا بزرگان به جان همدیگر بیفتند.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد آغاز مسابقات لیگ برتر بیان داشت: همه دلشان برای فوتبال تنگ شده و من هم به عنوان عضوی از جامعه فوتبال دلتنگ بازگشت به زمین فوتبال هستم، مردم ما همه دلخوشی‌شان فوتبال است و امیدوارم بعد از ماه مبارک رمضان لیگ از سر گرفته شود.

وی پیرامون کسر قرارداد ورزشکاران به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: برنامه‌ریزی زندگی ما فوتبالیست‌ها طبق مبلغ قراردادها می باشد و به جز فوتبال، کار دیگری بلد نیستیم، متأسفانه به هر طریق ویروس کرونا وارد کشورمان شد اما فوتبالیست‌ها که مقصر ورود کرونا به کشور نیستند تا تاوان آن را بدهند. مسئولان باید جوابگو باشند، نه فوتبالیست‌هایی که تنها منبع درآمدشان فوتبال است.

مهدی کیانی در پایان به رای کمیته استیناف اشاره کرد و افزود: ما در آن بازی به ورزشگاه نقش جهان رفتیم که بازی کنیم، ساعت 16 در استادیوم بودیم و هدف‌مان این بود که مقابل پرسپولیس به زمین برویم، مقصر این اتفاقات نه سپاهان است و نه پرسپولیس؛ بلکه این مسئولان فدراسیون هستند که تصمیمات درستی نمی‌گیرند و مقصر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =