• ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
  • کد خبر: 54487
  • readingTime: ۱ دقیقه
هلال احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر از خراسان رضوی و ۶ استان دیگر کشور در مشهد، مراسم تشییع شهید جمهور را پوشش امدادی می‌دهند.

به گزارش ایراسین، علی صبوری افزود: این تعداد نیروی مرد و زن در قالب ۱۳۵ تیم امدادی و نجات در مسیر مراسم تشییع در مشهد از میدان ۱۵ خرداد تا حرم رضوی مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: تعداد ۱۳ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه ست نجات در کنار ۴۰ دستگاه سایر خودروهای امدادی امروز همراه نیروهای امدادگر و نجاتگر هستند.

معاون هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به حضور نیروهای کمکی از استان‌های معین در این مراسم گفت: امدادگران از استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، یزد و قم نیز امدادگران هلال احمر خراسان رضوی را طی امروز همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک تیم ارتباطات مستقر در خیابان امام رضا (ع) در محل چهار راه دانش با مدیریت عملیاتی شخص مدیر عامل هلال احمر استان نیز مستقر شده‌اند، ضمن اینکه فرمانده عملیات امروز به فرماندهی «بابک محمودی» ریاست سازمان امداد و نجات انجام می‌شود.

صبوری خاطر نشان کرد: مدیران سازمان امداد و نجات و مدیران ستادی شامل ریاست سازمان امداد و نجات، معاونت برنامه‌ریزی و معاونت منابع انسانی و پشتیبانی سازمان امداد و نجات، مدیر عامل امداد هوایی و تیم روابط عمومی سازمان امداد و ستاد جمعیت هلال احمر از مرکز نیز در این عملیات حضور دارند.

وی با اشاره به فعال بودن دو دستگاه بالگرد امدادی برای پوشش امدادی این مراسم گفت: یک دستگاه بالگرد جمعیت هلال احمر استان نیز آماده خدمت به مصدومان احتمالی به صورت آماده‌باش در پایگاه عملیات امداد و نجات استان مستقر است، ضمن اینکه یک دستگاه بالگرد هلال احمر از خراسان جنوبی به صورت پشتیبان به استان اعزام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =