انبار ورق گالوانیزه انبار کلاف

مدیر ارشد کارخانه ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: با همت شبانه روزی کارکنان شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، رکورد جدیدی به ثبت رسیده است.

به گزارش ایراسین، نویدایزدی اظهار کرد: کارکنان این شرکت با همدلی و مودت و همتی مضاعف و نیز با بهبود شرایط در حوزه تأمین مواد اولیه و مهیا بودن بسترهای لازم توانستند همزمان با میلاد امام رضا (ع) با تولید ۳۳ هزار و ۵۵۰ تن ورق گالوانیزه در اردیبهشت ماه رکورد ارزشمند دیگری ثبت نمایند.

وی افزود: کارکنان شرکت ورق‌خودرو با ثبت رکوردهای پی‌درپی سعی دارند در مدت زمانی هرچه کوتاه‌تر به ظرفیت نامی شرکت یعنی تولید ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات گالوانیزه در سال دست یابند که خوشبختانه تاکنون در این مسیر توانسته‌اند موفقیت‌های شایان‌توجهی به دست آورند.

مدیر ارشد کارخانه ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری ثبت رکورد جدید ماهانه در اردیبهشت ماه را نتیجه همت والای همکاران و همکاری واحدهای مختلف، تدابیر سازنده و راهگشای مدیریت شرکت و تلاش و حمایت‌های بی‌دریغ شرکت فولاد مبارکه توصیف نمود.

وی اضافه کرد: شرکت ورق خودرو با عزمی راسخ و اراده‌ای مستحکم همواره سعی بر رفع موانع و هموار نمودن مسیر تولید داشته وبا همه توان تلاش نموده نقش حمایتی خود از صنایع خودرو سازی کشور در راستای خودکفایی این صنعت از واردات محصولات گالوانیزه ایفا نماید.

فردین علیمیرزایی مدیر تولید شرکت ورق‌خودرو نیز ضمن تبریک این موفقیت و قدردانی از زحمات همه کارکنان، رکورد ماهانه قبلی تولید در شرکت ورق‌خودرو را مربوط به خردادماه سال گذشته (۱۴۰۲) به میزان ۳۳ هزار و۳۷ تن اعلام نمود و بیان داشت: با بکارگیری حداکثری توان خود و همت و تلاش جمعی همکاران، تمامی توان خود را در راستای افزایش سطح تولید محصولات کیفی و گریدهای ویژه به منظور دستیابی هرچه سریعتربه ظرفیت نامی شرکت به کار خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =