معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران

معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدای سال تا ۷ اردیبهشت ماه ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار ارز برای کالاهای اساسی تأمین شده است.

به گزارش ایراسین، معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز در رسانه ملی در خصوص تأمین ارز از ابتدای فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه گفت: تأمین ارز برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۱۰۲۶ میلیون دلار، برای کالاهای تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تأمین ارز داشتیم و در مجموع ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار تأمین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

علی طرز علی همچنین افزود: برای کالاهای اساسی دارو هم ۹۳۰ میلیون دلار تأمین ارز در مرکز مبادله در مدت زمان مشابه صورت گرفته است و برای کالاهای پزشکی و دارو هم ۹۶ میلیون دلار تأمین شده است که در در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار ارز تأمین شده است.

وی بیان کرد: تأمین ارز صنایع از ابتدای سال تا کنون در سامانه نیما ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار بوده و در بخش واردات در مقابل صادرات ۶۸۹ میلیون دلار تأمین شده است.

بر اساس گزارش تحلیل بازار، طرز علی در خصوص آمار تجمیعی معامله شمش طلای مرکز مبادله ایران گفت: تا به امروز ۲۰ حراج انجام شده است که معادل ۲ هزار ۷۱۶ کیلوگرم طلا در این بازار عرضه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =