استاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت: شمن با شهادت فرماندهان ما در تلاش است تا یأس و ناامیدی را در جبهه مقاومت و مردم ما شعله‌ور کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم تشییع سرلشکر والامقام شهید زاهدی، ضمن تسلیت شهادت سردار مجاهد و شهید قدس «سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی» اظهار کرد: در رابطه با تبیین شخصیت شهید والامقام زاهدی نکات بسیاری گفته شده است اما تلقی ما از این شهید والا، یک بسیجی تمام عیار است.

وی ادامه داد: شهیدی که پای‌مردی و ایستادگی‌اش در طول ۴۵ سال اخیر بر مبنای اسلام و انقلاب امتداد داشت و همواره تلاش کرد تا در گمنامی اصول انقلاب اسلامی را که از زبان امامین انقلاب جاری شده است مورد توجه و عمل قرار دهد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار روحیه مؤمنانه و انقلابی خود را همواره حفظ کرد و ویژگی ساده‌زیستی و تبعیت از ولایت فقیه ایشان در میان رزمندگان زبانزد است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار سال‌ها مایه دلگرمی و اطمینان خاطر کشور در سوریه و لبنان بود و اتفاقاتی که در جبهه مقاومت این روزها رقم می‌خورد به فرماندهی سرلشکر زاهدی بوده و پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون تلاش‌های شهیدان بزرگوار این عرصه از جمله شهید زاهدی، شهید حجازی و شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.

وی ادامه داد: با شکستن شیشه عطر هر کدام از شهدا رایحه فعالیت و جانفشانی این بزرگواران در فضای ایران اسلامی منتشر می‌شود.

مرتضوی اظهار کرد: در سوگ نبود ایشان، جستجوی ۴۵ ساله شهید زاهدی در پی شهادت تنها رویکردی است که می‌توانیم با در نظر گرفتن آن خود را التیام ببخشیم.

وی یکی از ویژگی‌های شهید سرلشکر زاهدی را کسب رضایت خداوند متعال در همه امور دانست و گفت: این شهید والامقام توسط سفاک‌ترین و شقی‌ترین افراد دنیا به شهادت رسید.

استاندار اصفهان ادامه داد: دشمن با شهادت فرماندهان ما در تلاش است تا یأس و ناامیدی را در جبهه مقاومت و مردم ما شعله‌ور کند و حضور حماسی مردم در تشییع این شهید والامقام در مقابل این نگاه است.

وی متذکر شد: با تشییع و استقبال باشکوه از این شهید سرافراز آبروی کشور را در حمایت از جبهه مقاومت حفظ و به همگان نشان خواهیم داد.

استاندار اصفهان بر فعالیت رسانه‌ای ویژه در مراسم تشییع شهید زاهدی تأکید کرد و گفت: صداوسیمای مرکز اصفهان نیز از همین ساعات در راستای برگزاری مراسم تشییع شهید زاهدی اطلاع رسانی و مستند سازی کند تا حضور حماسی مردم در این آئین را به جهانیان نشان دهیم.

مرتضوی ادامه داد: حضور حماسی مردم در مراسم تشییع شهید والامقام زاهدی قطعاً همه توجهات را به سوی فرهنگ ایثار و شهادت جلب خواهد کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس نیز بایستی متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود تا تجلی حضور و انسجام مردم در حمایت از جبهه مقاومت به جهانیان و دشمنان ایران اسلامی مخابره شود.

شهید زاهدی همواره پشتیبان ولایت بودند

برادر شهید والامقام سرلشکر زاهدی نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته، گفت: طبق وصیت شهید والامقام زاهدی، گلستان شهدای اصفهان برای دفن پیکر پاک شهید انتخاب شده است از این رو از مردم شریف رهنان که در روزهای گذشته همراه خانواده بودند قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: شهید زاهدی همواره پشتیبان ولایت، بسیار مظلوم و البته بسیار شجاع بودند و ما حس می‌کنیم که گوهری را از دست داده‌ایم.

وی عنوان کرد: امیدوارم با برگزاری مراسمی شایسته بتوانیم یاد و روحیه انقلابی شهید والامقام را زنده نگهداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =