سلطان حسینی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان از عموم مردم به ویژه ورزشکاران خواست به دلیل شیوع بیماری کرونا از منازل خود خارج نشوند.

به گزارش ایراسین، با توجه به شیوع سریع بیماری کرونا، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، امروز ما با مشکل و چالشی مواجه هستیم که ان شاالله همچون سایر چالش های پس از انقلاب با سربلندی از آن خارج شویم، در خط مقدم مبارزه با این چالش، جامعه پزشکی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس که در خط مقدم حفظ و حراست سلامتی جسمانی رزمندگان را بر عهده داشتند، امروز نیز در خط مقدم مشغول به فعالیت می باشند که جای تشکر و خسته نباشید دارد.

وی ادامه داد: تنها کاری که ما در این برهه زمانی می توانیم انجام دهید این است که کمی از مشکلات قشر پزشکی را کم نمائیم، یکی از مسائلی که مسئولین بهداشت و درمان کشور مطرح نموده اند ماندن در قرنطینه ها و یا بیمارستان های خانگی می باشد، ماندن در منزل حداقل این امتیاز را دارد که ما بیماری کرونا را از شخص دیگری نمی گیریم و اگر خدای ناکرده ناقل این ویروس هستیم به فرد دیگری انتقال نخواهیم داد.

سلطان حسینی پیرامون دید و بازدید نوروزی در ماه آینده گفت: همه روزهای سال، ایام خداوند هستند و ما می توانیم به جای دید و بازدید در عید نوروز، در عید فطر و یا اعیاد دیگر سال، این کار را انجام دهیم تا این بیماری به نوعی ریشه کن شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان تاکید کرد: از عموم مردم به ویژه جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان استدعا دارم که از منازل خود در این برهه زمانی خارج نشوند تا ان شاالله با تدابیر مطلوب بر این بیماری فائق و آن را از بین ببریم.     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =