• ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
  • کد خبر: 51545
  • readingTime: ۱ دقیقه
موزه سپاهان

مسئول موزه افتخارات سپاهان گفت: تا امروز ۶ فروردین ماه بیش از ۲ هزار بازدیدکننده از موزه سپاهان داشته‌ایم.

به گزارش ایراسین، امیرحسین رضی اظهار کرد: بازدید نوروزی موزه سپاهان از ۲ فروردین ماه شروع شده و تا ۱۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و همشهریان و مسافران نوروزی می‌توانند از ۱۰ صبح لغایت ۳ بعدازظهر از موزه سپاهان بازدید داشته باشند.

بازدید نوروزی بیش از ۲ هزار نفر از موزه سپاهان

وی افزود: این موزه افتخارات ۷۰ ساله باشگاه سپاهان را در خود دارد، بیش از هزار و ۷۰۰ متر زیربنای موزه است و بخش‌های مختلف و متنوعی در موزه سپاهان وجود دارد.

بازدید نوروزی بیش از ۲ هزار نفر از موزه سپاهان

مسئول موزه افتخارات سپاهان گفت: از استان‌ها و شهرهای مختلف ایران در موزه سپاهان بازدید کرده و علاقمند بودند که این فضاهای ورزشی در ایران بیشتر شود، خیلی از مسافران بیان داشتند که ۲ سال است، اتفاقات موزه سپاهان را رصد می‌کنند و حضور در این موزه را در برنامه خود قرار دادند.

بازدید نوروزی بیش از ۲ هزار نفر از موزه سپاهان

وی تصریح کرد: بلیت‌فروشی درب ورزشگاه نقش‌جهان انجام می‌شود و بچه‌های زیر ۱۰ سال نیازی به بلیت ندارند؛ بلیت برای هواداران سپاهان با باسا کارت با تخفیف ارائه می‌شود.

بازدید نوروزی بیش از ۲ هزار نفر از موزه سپاهان

رضی با بیان اینکه دوستان ما در اداره کل میراث فرهنگی اصفهان و شهرداری اصفهان همکاری خیلی خوبی برای بازدید نوروزی داشتند و از آن‌ها به صورت ویژه تشکر می‌کنم، گفت: تا امروز ۶ فروردین ماه بیش از ۲ هزار بازدیدکننده از موزه سپاهان داشته‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =