• ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
  • کد خبر: 5043
  • readingTime: ۲ دقیقه
مهدی کیانی

دوست نداشتم به این شکل از تیم فوتبال السد قطر شکست بخوریم و امیدوار بودم با امتیاز به ایران برگردیم.

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیرامون شکست مقابل تیم السد قطر اظهار داشت: نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در یکی 2 فرصت می توانستیم گل هم بزنیم اما بی دقتی باعث شد تا توپ هایمان به گل تبدیل نشود. السد هم تیم خوبی است و مربی بزرگی چون ژاوی دارد. آن ها بازیکنان گران قیمت و باکیفیتی دارند و همین چند وقت پیش در جام باشگاه های جهان حضور داشتند. 

وی تصریح کرد: روی یک ضدحمله گل خوردیم و بعد از آن تمرکز ما به هم ریخت و رو به بازی احساسی آوردیم و همین باعث شد تا گل های دوم و سوم را هم دریافت کنیم. دوست نداشتم به این شکل شکست بخوریم و امیدوار بودم با امتیاز به ایران برگردیم. البته هنوز هیچ چیز تمام نشده است و 4 بازی دیگر پیش رو داریم که 2 بازی در اصفهان مقابل هوادارانمان است و مطمئنم انتقام این شکست را از السد می گیریم.

مهدی کیانی در خصوص سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی گفت: امیر قلعه نویی کار حرفه ای را انجام داد و وسط فصل تیمی را رها نکرد که 2 سال عمرش را برای آن گذاشته بود، من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم این تیم با اقتدار در همه مسابقات برنده شود و راهی جام جهانی شود، آقای اسکوچیچ کار درستی نکرد که تیم قبلی اش را به امان خدا رها کرد اما برای او آرزوی موفقیت دارم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیرامون مصدومان این تیم بیان داشت: دست قلعه نویی روی نیمکت بسته است،کی روش استنلی دو روز قبل از بازی مصدوم شد و بازیکنانی چون محسن مسلمان، محمد ایران پوریان را در اختیار نداشتیم، پورقاز و ولسیانی هم مصدوم بودند و با یک لشگر مصدوم به مصاف حریف رفتیم.

وی درباره شانس تیمش برای صعود از گروه و همچنین قهرمانی در لیگ برتر گفت: هیچ چیز در آسیا برای سپاهان تمام نشده است، ما شانس زیادی برای صعود داریم، 3 امتیاز گرفتیم و 12 امتیاز دیگر در دسترس می باشد، النصر تیم خوبی است اما اگر بتوانیم مقابل این تیم حداقل 4 امتیاز بگیریم و 2 بازی آینده خود در اصفهان را هم پیروز می شویم، می توانیم با یک نتیجه خوب حتی به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

کیانی در پایان با اشاره به بازی مقابل قرمزپوشان پایتخت گفت: روز یکشنبه بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم و باید برنده شویم تا اختلاف را با این تیم کم کنیم،  شاگردان گل محمدی تیم خوبی هستند، همه چیز دست خودمان است و اگر هواداران استقبال خوبی کنند و حامی تیم باشند، می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =