جشنواره بازی و سرگرمی +انرژی

رئیس امور فرهنگی فولاد مبارکه با اشاره به برگزاری جشنواره بازی و سرگرمی «+انرژی ۲» گفت: این جشنواره همزمان با اعیاد شعبانیه و با تدارک ۱۰ مدل بازی‌ متنوع و برای ایجاد شادی و نشاط در خانواده‌های کارکنان فولاد مبارکه برگزار می‌شود.

محمد سامونی، رئیس امور فرهنگی فولاد مبارکه در خصوص برگزاری جشنواره بازی و سرگرمی «+انرژی ۲» در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: سال گذشته همین جشنواره برای اولین بار در ساختمان نگین با ظرفیت یک چهارم ظرفیت کنونی برگزار و بازخورد خوبی دریافت شد و به همین دلیل تصمیم به برگزاری مجدد این جشنواره شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اعیاد شعبانیه و شادی شیعیان، تصمیم به برگزاری این جشنواره گرفته شد تا زمینه شادی پرسنل و خانواده‌ها فراهم می‌شود و به دلیل حجم کاری بالا یک فرصتی برای تفریح خانوادگی برای آنها ایجاد شود.

سامونی با بیان اینکه در دوره مدیریت فعلی فولاد مبارکه موضوع خانواده از اهمیت بالایی برخوردار و محوریت فعالیت‌های فرهنگی حول این موضوع است، افزود: این رویداد در واقع در همین راستا و برای همه سنین و ذائقه‌ها طراحی شده است که ۱۰ مدل بازی با تنوع بازی‌های سنتی، حرکتی، آموزشی، درمانی، فکری، تمرکزی و دیجیتال و … تدارک دیده شده است.

رئیس امور فرهنگی فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: هر شب پذیرای ۳ هزار نفر از پرسنل به همراه خانواده‌های آنها به میزبانی روابط عمومی فولاد مبارکه هستیم.

وی ادامه داد: جشنی هم مکمل این برنامه با آیتم‌های متفاوت مانند آزمایش‌های علمی، جشن و سرود و طنز و … تدارک دیده شده است.

سامونی تصریح کرد: این برنامه در واقع به منظور تجربه یک زمان طولانی با خانواده‌ها در یک فضای شاد و مهیج برگزار شده که از چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا روز جمعه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ شب واقع در پل شهرستان در سالن‌ها نمایشگاه بین‌المللی سابق اصفهان برقرار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =