• ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
  • کد خبر: 48390
  • readingTime: ۱ دقیقه
لوئیس سوارس

لوئیس سوارس ستاره جدید اینترمیامی دوست داشت در کنار مسی در بارسلونا بازنشسته شود.

لوئیس سوارس برای اولین بار به عنوان بازیکن اینترمیامی در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد. او دوباره به لئو مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس پیوست و در مصاحبه اخیرش دوران زیبایی که در بارسلونا داشت را یادآوری کرد.

سوارس اذعان کرد: «فکر نمی‌کردم دوباره با هم باشیم زیرا فکر می‌کردم لئو دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا به پایان می‌رساند. در سال ۲۰۱۹ تصور می‌کردیم که همه چیز را در بارسلونا به دست می‌آوریم و رؤیای بازنشستگی در آنجا را داشتیم. اول من رفتم و بعد همه آنها بعد از من رفتند.»

سوارس یکی از عوامل بسیار مهم در پیوستن به اینترمیامی را جنبه شخصی می‌داند و مسی، آلبا و بوسکتس همگی در مورد شهر و باشگاه برای او صحبت کردند. او در ادامه گفت: «هر کسی زندگی و خانواده خودش را دارد، همه خیلی با من حرف زدند و خیلی خوشحال هستند. سرخیو برای اولین بار بود که دور می‌شد و تغییر می‌تواند کمی سخت باشد، اما امروز به من گفت که بچه‌هایش خوشحال هستند و همین مهم است. جوردی هم پس از سال‌ها حضور در بارسلونا با یک تغییر بزرگ روبرو شد و با وجود سه فرزند دشوار است. لئو بیشتر به تغییر عادت داشت و من هم به خاطر جابجایی‌هایی که داشتم حتی بیشتر از آنها به تغییر شرایط عادت دارم.»

اینترمیامی عکسی از این ۴ نفر در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «هیچ چیزی بهتر از فوتبال بازی کردن با دوستان نیست»، و سوارس با اشاره به این عکس گفت: «به یاد آوردن لحظات بسیار خوبی که با هم در باشگاهی که همه ما آرزویش را داشتیم (بارسلونا) خیلی خوب است. دلیل دیگر دیدار مجدد آنهاست. آن تصویر خاطرات خوبی را زنده می‌کند و زمان نمایش در زمین فرا رسیده است. ما بسیار جاه‌طلب و حرفه‌ای و متعهد هستیم. باید رویاهای بزرگی داشته باشیم و چرا رؤیای چهار عنوان قهرمانی را نداشته باشیم؟ این به ما بستگی دارد، و باید آن را در زمین نشان دهیم.»

لوئیس سوارس برای اولین بار با تیم اینترمیامی تمرین کرد و به احتمال زیاد در بازی دوستانه اینترمیامی در تاریخ ۱۹ ژانویه مقابل السالوادور به میدان خواهد رفت.

لوئیس سوارس و رویای مشترکش با مسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =