• ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
  • کد خبر: 48314
  • readingTime: ۱ دقیقه
مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: ۱۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از یک کیلو انواع مواد افیونی کشف شد.

به گزارش ایراسین، سرهنگ ” غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف برخورد قاطع با مخلان آسایش و آرامش شهروندان، طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به مدت ۲۴ساعت در سطح حوزه استحفاطی شهرستان اجرایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در ادامه اجرای این طرح افزود: متهمان پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات هایی کاملا هماهنگ دستگیر و از مخفیگاه آنان بالغ بر یک کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در ادامه گفت: در مرحله دیگری از این طرح، ۶۹ معتاد متجاهر از محلات هدف شناسایی، جمع آوری و برای سپری کردن مراحل درمانی به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

سرهنگ براتی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و امنیت محله محور با هدف برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی به صورت گسترده اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =