طلسم

بازار طلسم‌فروشان در زمستان نه چندان سرد ۱۴۰۲ هر روز گرم‌تر از روز قبل می‌شود. آنها به لطف شبکه‌های مجازی دیگر ترسی از نهادهای نظارتی ندارند. اگر در گذشته فعالیت فیزیکی برای آنها ریسک بالایی داشت ولی امروز در شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار خود را گسترش می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بازار طلسم‌فروشان در زمستان نه چندان سرد ۱۴۰۲ هر روز گرم‌تر از روز قبل می‌شود. آنها به لطف شبکه‌های مجازی دیگر ترسی از نهادهای نظارتی ندارند. اگر در گذشته فعالیت فیزیکی برای آنها ریسک بالایی داشت ولی امروز در شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار خود را گسترش می‌دهند. آنها نه مصاحبه می‌کنند و نه مراجعه حضوری دارند، البته در موارد خاص اگر مشتری مبلغ چشم‌گیری از قبل پرداخت کند امکان ملاقات حضوری نیز وجود دارد.

آنها مدعی‌اند برای هر هدفی طلسم تنظیم می‌کنند و پرفروش‌ترین طلسم در این فصل "طلسم سوسن" نام دارد. استاد، طلسم فروش یا به قول برخی جادوگر می‌گوید این طلسم مخصوص جوان‌های دم بخت است زیرا طرف مقابل را آنچنان عاشق و دلباخته می‌کند که تمام فکر و ذهن او درگیر معشوق خواهد شد. طلسم فروش در یک تماس تلفنی به خبرنگار ایراسین می‌گوید: با طلسم سوسن فرد مورد نظر تمام مدت روز به شما فکر کند و شب‌ها نیز خواب شما را می‌بیند. بنابر ادعای این آقا یا سایر طلسم‌فروشان این نوع طلسم به غیر از معشوق روی مدیر، رییس یا همکار نیز قابل اجراست. او ادامه می دهد: اگر دنبال ترفیع در کارتان هستیم راهش فقط یک طلسم است.

اگر در بورس سهمی خریده‌اید و در ضرر هستید راهکار آن " طلسم ثروت" است. استاد می‌گوید: ما چند نفر داشتیم که سهم آنها بالای ۳۰ درصد ضرر بود ولی با طلسم ثروت ۴۰۰ درصد سود کردند. اگر فروشگاه شما مشتری ندارد نیز راه‌کار شما نوع دیگری از طلسم ثروت است. اگر به دنبال مهاجرت هستید استاد " طلسم پرستو" را پیشنهاد می‌دهد و اگر محبوبیت می‌خواهید انواع طلسم‌ها و مهره‌مار در این فصل کاربرد بالایی دارند.

آنها تمام افراد موفق امروز از فوتبالست‌ها گرفته تا هنرمندان را مشتری خود معرفی می‌کنند و حتی مدعی‌اند انسان‌های بزرگ تاریخ برای میل به اهداف خود از طلسم استفاده می‌کردند. به همین دلیل طلسم‌ها را با قدمت تاریخی بلندی معرفی می‌کنند. یکی از طلسم‌فروشان در این‌باره گفت: قدمت طلسم سوسن مربوط به زمان حضرت آدم است، او این طلسم را تنظیم کرد تا زن‌ها عاشق مردها شوند. صحبت‌های استاد مرز تخیل را پشت سر می‌گذارد و گاهی بزرگنمایی فیلم‌های هندی در مقابل ادعاهای اساتید طلسم نویسی هیچ است، با این وجود هر روز بر تعداد مشتریان آنها اضافه می‌شود.

طلسم‌ها روی کاغذ کاهی نوشته می‌شوند ولی در مواقعی پوست حیوانات بر قدرت طلسم می‌افزاید. ضمن اینکه دریافت طلسم برای یک نفر نیاز به اطلاعات خاصی ندارد. استاد می‌گوید: نیاز نیست اطلاعات خاصی بدهید ولی اگر اسم مادر شخص مورد نظر را بنویسید طلسم با دقت بیشتری عمل می‌کرد. مشتری پس از دریافت طلسم باید آن را در اطراف فرد طلسم شونده نگه‌دارد. یکی از راه‌های قوی خاک کردن طلسم زیر یک درخت در اطراق محل زندگی یا محل کار فرد طلسم شونده است. استاد می‌گوید: می‌توانید طلسم را زیر میز یا تخت شخص بچسبانید ولی اگر زیر یک درخت خرمالو چال شود نتیجه بهتری دارد.

اگر طلسم برای یک فرد نبود چطور؟ مثلا تکلیف طلسم‌های مربوط به بورس چه می‌شوند؟ استاد دیگری در یک تمس تلفنی پاسخ می‌دهد: بهتر است طلسم در اطراف کارخانه‌ای که سهامش را خریده‌اید چال شود ولی اگر نتوانستید زیر یک درخت چال کنید هم نتیجه می‌گیرید. به تعبیر طلسم فروشان نوع سیاه طلسم‌ها را باید در اعضای بدن حیوانات مرده قرار داد و آتش زد. طلسم فروش گفت: برای بستن زبان مادر شوهر یا اعضای فامیل طلسم را می‌نویسم، آن را در قلب یک حیوان مرده قرار دهید و روی آتش بگذارید.

طلسم‌فروشان مدعی‌اند این علم متعلق به عالم غریبه‌ است. تعدادی از آنها در رزومه خود عباراتی مانند:" ۲۰ سال سابقه فعالیت در علوم غریبه" را می‌گنجانند. حالا اینکه این علوم غریبه چیست و چگونه آموزش داده می‌شود کسی نمی‌داند. می‌گویند استاد علوم غریبه باید کافر باشد یا اینکه در این دنیا حضور مادی نداشته باشد. شاگرد یکی از این طلسم‌فروشان مدعی بود استادش برای آموزش طلسم نویسی نزدیک به ۱۰ سال بین اساتیدی از عالم غیرمادی آموزش دیده‌است و امروز در سراسر کشور موکل دارد.

تعدادی از آنها در میان صحبت‌های خود مدام می‌گویند: ما به واسطه موکل‌ها، از هر اتفاقی مطلع می‌شویم. با این وجود تهیه یک طلسم راحت نیست زیرا باید ماه‌ها در انتظار نوبت باشید و اگر نوبت به شما رسید نوبت به پرداخت هزینه است. قیمت یک طلسم از ۲۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود ولی طلسم‌های پرکاربرد بیش از ۱ میلیون تومان قیمت دارند. برای مثال هزینه طلسم سوسن بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان است و اگر گارانتی انجام کار بخواهید قیمت طلسم تا ۵۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد. اساتید می‌گویند کار آنها صددرصد تضمینی است ولی بسیاری از مشتریان قدیمی نسبت به این قضیه بدبین هستند.

خانمی سی و یک ساله در این‌باره می گوید: دو میلیون تومان هزینه کردم و طلسمی خریدم تا رییسم حقوق مرا افزایش دهد ولی شرکت ورشکست شد و از کار بی‌کار شدم. یا فرد دیگری مدعی بود طلسم‌های عشق هیچ اثری برای او نداشته‌اند. نه یک نفر و دو نفر بلکه صدها نفر بر کذب بودن ادعای این طلسم فروشان شهادت می‌دهند ولی تبلیغات وسیع و فریبنده این افراد و مشکلات مردم باعث شده تا اگر امروز یک طلسم بخواهید برای دریافت آن باید تا اسفند ماه منتظر بمانید. با این اوصاف بازار طلسم‌فروشان در زمستان نه چندان سرد ۱۴۰۲ هر روز گرم‌تر از روز قبل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =