• ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
  • کد خبر: 4739
  • readingTime: ۱ دقیقه
بیان محمودی

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نتایج این تیم را قابل قبول دانست.

به گزارش ایراسین، بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اظهار داشت: با وجود تغییرات ۷۰ درصدی در شاکله تیم فولاد مبارکه سپاهان تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کردیم و امیدوارم در هفته‌های آتی امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: هفته قبل دیدار سختی مقابل وچان کردستان داشتیم، تیمی که تا قبل از ما تنها در یک دیدار شکست خورده بود، اگرچه باختیم اما فرصت برای جبران زیاد است.

محمودی افزود: هنوز تیم قهرمان و جایگاه اصلی تیم ها مشخص نیست، اختلاف ما با تیم سوم جدول تنها یک امتیاز است، امیدواریم این هفته مقابل ملوان به پیروزی دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه وچان بازیکنان جدیدی جذب کرده  است، افزود: وچان با بازیکنانش قراردادهای بالایی بسته است، این تیم گلر اول تیم ملی را در اختیار دارد و توانسته با قدرت در این فصل ظاهر شود، برخی از بازیکنان تیم از سپاهان به همراه سرمربی خود به وچان رفتند و به هنگام جدایی از تیم به هیچکدام در این زمینه حرفی نزدم.

وی پیرامون اعتراض‌های اخیر سر مربیان به داوران گفت: ما هیچ اعتراضی به کادر داوری نداریم، به نظرم داوران خیلی زحمت می‌کشند و تمام تلاش خود را برای قضاوت مسابقات مختلف می‌کنند، آنان در هر بازی می‌خواهند بهترین باشند، داورانی که به تازگی در لیگ قضاوت می‌کنند نیز عملکرد خوبی دارند. 

وی در پایان دوباره یادآوری کرد: ۷۰ درصد شاکله تیم سپاهان در این فصل عوض شده و هماهنگی بازیکنان زمان‌بر بود اما تاکنون نتایج قابل قبولی گرفتیم و فقط سه باخت داشتیم. گرچه بهترین پاسور تیم ما یک ماه مصدوم شد و او را در چهار دیدار در اختیار نداشتیم اما امیدوارم به رده‌های بالاتری در جدول برسیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =