• ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
  • کد خبر: 4498
  • readingTime: ۱ دقیقه
ووشو

فصل جدید لیگ برتر ووشو بانوان روز ۲۸ آذر با حضور تیم فولاد مبارکه سپاهان آغاز می‌شود.

به گزارش ایراسین، فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان از امروز پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸ در تهران آغاز می‌شود. ۹ تیم در این مسابقات حضور دارند که ۴ تیم در گروه یک و ۵ تیم در گروه دوم با هم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت مسابقه می‌دهند.

آغاز لیگ برتر ووشو، جذابیتی توام از تماشای مبارزه دختران جنگجوی ایران و هنر تالوکارهای خوش ذوق را به نمایش می‌گذارد. در این تضاد زیبا و البته همزیستی مسالمت آمیز در رشته‌ای که ماهیت آن مبارزه و جدال مشت هاست، ستاره‌های افتخار آفرین ووشوی ایران برابر هم قرار می‌گیرند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی برای تکرار این عنوان به میدان باز می‌گردد و دانشگاه آزاد سودای بازپس گیری قهرمانی را از اصفهانی‌ها در سر می‌پروراند. در گروه اول تیم‌های هیئت قم، دانشگاه آزاد، هیات کرمانشاه و کارون خرمشهر حضور دارند.

هیئت قم و هیات کرمانشاه دومین حضور پیاپی را در لیگ برتر تجربه می‌کنند که نشان از عزم هیئت‌های این ۲ استان برای تیمداری در بخش بانوان دارد. کارون خرمشهر که سال گذشته تیمی سرسخت و مدعی بود جدال تمام عیاری با دانشگاه آزاد خواهد داشت.

در گروه دوم نیز تیم‌های هیات شبستر، هیات تهران، هیات البرز، هیات زنجان و فولاد مبارکه سپاهان رقابت می‌کنند. سپاهان را باید از حالا در جمع برترین‌ها دانست و البته هر عنوانی جز قهرمانی، برای سپاهان بازگشت به عقب به شمار می‌رود و این، مسئولیت اصفهان را سنگین‌تر می‌کند.

برنامه مسابقات هفته اول و دوم لیگ برتر ووشوی بانوان،۲۸ آذر:

هفته اول:

گروه یک: هیات قم – دانشگاه آزاد

گروه دو: هیات تهران – سپاهان اصفهان

هیات البرز – هیات زنجان

هفته دوم:

گروه یک: هیات کرمانشاه – کارون خرمشهر

گروه دو: هیات البرز – هیات شبستر

هیات زنجان – سپاهان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =