دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان

احتمال لغو دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران قوت گرفت.

به گزارش ایراسین، تیم‌های استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان  روز دوم دی ماه ۱۳۹۸‌ در دیداری حساس و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

طلایی پوشان به تاریخ برگزاری این بازی معترض شده اند چراکه دو بازیکن اصلی تیم‌شان یعنی امید نورافکن و محمد محبی در اردوی تیم امید هستند، سپاهانی‌ها رسما از سازمان لیگ خواستار تعویق بازی شده‌اند، از طرفی، استقلال مهدی قائدی و عارف غلامی در صورت بازگشت به لیست تیم امید را در اختیار نخواهد داشت، قائدی آقای گل لیگ تا این لحظه است و بازی‌های خوبی برای استقلال به نمایش گذاشته است. غلامی هم در خط دفاعی فصل خوبی را سپری می‌کند. بنابراین، خبرهایی رسیده که قرار است این بازی به تعویق بیفتد، چراکه هم سپاهان و هم استقلال از نداشتن بازیکنان کلیدی خود متضرر می‌شوند. تیم امید قرار است برای اردوی چند روزه راهی قطر شود، به همین دلیل آنها هم نیاز به همه بازیکنان خود دارند.

رضا فتاحی سرپرست تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این موضوع اظهار داشت:‌ موضع باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنان برگزاری بازی مقابل شاهین بوشهر و استقلال تهران با حضور دو ملی‌پوش المپیکی است، با این حال تصمیم نهایی در این مورد را پس از جلسه‌ای که با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم برگزار می‌کنیم، خواهیم گرفت.

تیم فوتبال سپاهان پنج‌شنبه ۲۸آذرماه در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال میزبان شاهین بوشهر است، همچنین طلایی پوشان اصفهان طبق برنامه پس از مصاف با استقلال تهران در جام حذفی، روز شنبه ۷ دی نیز در بازی معوقه از هفته دوازدهم میهمان صنعت نفت آبادان خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =