• ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
  • کد خبر: 4460
  • readingTime: ۳ دقیقه
دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و ذوب آهن درهفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران بانتیجه دو بر صفر به سود تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به پایان رسید

پیام نیازمند مقابل پیکان با ثبت دهمین کلین شیت رکوردار لیگ برتر فوتبال ایران شد.

به گزارش ایراسین، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران با غلبه بر حریفان خود از سایر مدعیان فاصله گرفتند، شاگردان قلعه نویی پس از کسب تساوی در ۳ هفته اخیر موفق شد تا پیکان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. فولاد مبارکه سپاهان ۱۸ بار مقابل پیکان به پیروزی رسیده و هیچ تیمی را به این اندازه شکست نداده است. فرکی هم در ۸ مصاف اخیر مقابل قلعه‌نویی موفق به کسب ۳ امتیاز نشده است. سپاهان با گلی که ولسیانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از حریف پیش افتاد و در ادامه شوت امید نورافکن نسخه شاگردان فرکی را پیچاند، در این بین پیام نیازمند به عنوان گلر با درخشش خود نقش به سزایی در پیروزی سپاهانی ها ایفا کرد او با ۱۰ کلین‌شیت رکورددار لیگ است.

تساوی صفر بر صفر نساجی مازندران و شهرخودرو مشهد

مصاف یحیی گل محمدی سرمربی شهرخودرو و رضا مهاجری سرمربی نساجی با تیم های سابق خود برنده نداشت تا نساجی دهمین بازی بدون پیروزی خود را سپری کند و شهرخودرو برای چهارمین بازی متوالی در کسب برد ناکام باشد. این روند نتیجه‌گیری باعث سقوط نماینده خراسان به رده پنجم جدول شده است.

پیروزی یک بر صفر تراکتور مقابل فولاد خوزستان

تراکتور که در ۵ هفته گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده بود بالاخره موفق به شکست دادن فولاد شد تا صد و پنجاهمین شکست نماینده خوزستان در تاریخ لیگ برتر ثبت شود. تراکتور پس از ۳۵۴ دقیقه موفق به گلزنی شد. تک گل نماینده آذربایجان را رضا اسدی به ثمر رساند.

پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا

پرسپولیس با غلبه بر سایپا برای نخستین بار در این فصل به سه پیروزی متوالی دست یافت. این تیم به چهارمین پیروزی و کلین شیت متوالی در دیدارهای خارج از خانه دست یافت تا با ۱۵ امتیاز بهترین تیم خارج از خانه و با ۲ گل خورده بهترین خط دفاع را به عنوان مهمان داشته باشد. سایپا در ۱۲ بازی اخیر موفق به پیروزی نشده است و در ۶ بازی اخیر خانگی گل نزده است.

تساوی یک بر یک پارس جنوبی جم مقابل نفت مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان تیم شگفتی‌ساز این فصل، نیم فصل نخست را بدون شکست به پایان رساند. البته مهدی تارتار تا آستانه شکست مقابل تیم سابق خود رفت ولی در دقیقه ۹۳ جان سالم به در برد. با این نتیجه اساتید تساوی در جدال باهم باز هم به تساوی رسیدند از ۷ تقابل کمالوند و تارتار ۵ بازی به تساوی به پایان رسیده است.

تساوی صفر بر صفر گل گهرسیرجان مقابل ذوب آهن

نتیجه تساوی بدون گل گره‌ای از دو تیم باز نکرد تا گل‌گهر سیرجان همچنان بدون پیروزی در لیگ نوزدهم باشد و ذوب‌آهن هم نیم فصل اول را بدون پیروزی خارج از خانه به اتمام برساند، مجید جلالی در ۶ تقابل اخیر مقابل منصوریان موفق به پیروزی نشده است.

پیروزی یک بر صفر صنعت نفت مقابل ماشین‌سازی

صنعت نفت تنها تیمی که در ۱۵ دقیقه پایانی به گل نرسیده بود در وقت تلف شده دروازه ماشین‌سازی را باز کرد تا با ۲۳ امتیاز از ۱۴ بازی هم بهترین عملکرد صنعت نفت در تاریخ لیگ برتر را ثبت کند و هم  در عین ناباوری بالاتر از شهرخودرو و تراکتور در رده چهارم جدول قرار گیرد.

پیروزی ۴ بر یک استقلال مقابل شاهین بوشهر

استقلال تهران در شرایطی که وضعیت کادر فنی آن مشخص نیست با برتری مقابل شاهین بوشهر در صدر باقی ماند. در این بازی هم مهدی قائدی مهاجم بوشهری استقلال با یک گل و یک پاس گل نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت. قائدی با ۸ گل بهترین گلزن لیگ است و با ۵ پاس گل بیشترین پاس را داده است. زوج قائدی دیاباته با ۵ گل و پاس گل همچنان بهترین زوج لیگ نوزدهم هستند، همچنین شاهین بوشهر نیم فصل اول را بدون پیروزی به اتمام رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =