جنگ غزه

کارگردان فیلم سینمایی «یاس‌های وحشی» گفت: کشتن زن‌ها و بچه‌ها واقعا جنایت و بسیار مخوف است و تمامی سینماگرها مانند مردم وظیفه دارند ضمن همدردی با مردم غزه و فلسطین، جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرناف محسن محسنی‌نسب کارگردان فیلم سینمایی «یاس‌های وحشی»، که از آثار پربیننده او می‌توان به یاس‌های وحشی در سال ۱۳۷۶ و شیرهای جوان در سال ۱۳۷۸ اشاره کرد و اظهار داشت: مزدوران رژیم صهیونیستی انسان نیستند؛ صحنه نبرد، میدان جنگ است؛ اسرائیل وقتی در صحنه نبرد جنگی به کودک و زن رحم نمی‌کند این با هیچ قانون بین‌المللی مطابقت ندارد.

وی افزود: وقتی رژیم صهیونیستی نتوانست در میدان نبرد پیروز شود به شهرها حمله کرد و به کشتن زن و بچه روی آورده است. در این شرایط تمام اسلام در برابر تمام کفر قرار گرفته و جای هیچ امتحان دیگری باقی نمانده است. باید تا آخرین قطره خون برای نجات مردم فلسطین بایستیم و با قلم، دوربین و اسلحه مقابله کنیم.

محسنی‌نسب گفت: ما انسان هستیم و انسان‌های بی‌گناه در غزه قتل‌عام می‌شوند. چگونه می‌شود در برابر این جنایت‌ها سکوت کرد و بعدها جواب زن و بچه‌هایمان بدهیم؟ همه باید مقابل ظلم بایستیم و در این میان همه سینمایی‌ها وظیفه دارند از مردم غزه و فلسطین حمایت کنند.

دلیل اول؛ فیلمی که کارگردان ایرانی برای نمایش جنایت صهیونیست‌ها علیه خبرنگارها می‌سازد

سینماگران باید از مردم غزه حمایت کنند/ ساخت فیلمی با موضوع خبرنگارکُشی رژیم صهیونیستی

محسن محسنی‌نسب - کارگردان سینما و تلویزیون

وی همچنین از آماده بودن فیلمنامه‌ای با عنوان «دلیل اول» برای نشان دادن جنایت رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن صدای رسانه‌ها در نشان ندادن این جنایت‌ها خبر داد و گفت: جنایتی که امروز اتفاق افتاده را در زمان شهادت شیرین ابوعاقله فیلمنامه کردم. این فیلمنامه قصه بسیار جذاب پلیسی و معمایی دارد. دولت رژیم صهیونیستی خبرنگارها را به شهادت می‌رساند و موضوع اصلی فیلم من همین است که رژیم صهیونیستی می‌خواهد اطلاعات درباره جنایت‌هایش بیرون درز نکند.

کارگردان شاخ کرگدن گفت: نکته جالب در شهادت شیرین ابوعاقله این است که که او یک خبرنگار آمریکایی‌الاصل بود که نه تنها رژیم صهیونیستی توجهی به این موضوع نکرد بلکه دولت آمریکا هم در برابر چنین جنایتی سکوت کرد. چرا که هدف رژیم صهیونیستی خاموش کردن صدای خبرنگارهاست.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت سازمان سینمایی و بنیاد فارابی برای شروع ساخت این فیلم گفت: به دنبال نمایش این فیلم در کشورهای عربی از جمله اردن، امارات و مصر هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =