جان‌نثاری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از راه‌اندازی شبکه خادمان اربعین در استان با حضور همه دست‌ اندرکاران این کنگره عظیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست اعضای «ستاد اربعین حسینی»، اظهار داشت: شبکه بزرگ خادمان اربعین با حضور همه دست اندرکاران این کُنگره عظیم معنوی در استان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: بخش عظیمی از این شبکه را موکب داران تشکیل خواهند داد و بخش‌های دیگر آن توسط فعالان حوزه حمل و نقل، رانندگان، مجموعه بهداشت و درمان، هلال احمر، رسانه‌ها، فعالان فرهنگی، طلاب، فرماندهی انتظامی، شهرداری، اتباع و گمرک ایجاد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: این شبکه بزرگ حدود ۱۰ هزار نفر از خادمان اربعین را در استان اصفهان در بر خواهد گرفت که همه آنها در محل کار خود می‌توانند در کنار شغل و حرفه اصلی خود به‌عنوان خادم اربعین هم فعالیت کنند.

جان‌نثاری در ادامه گفت: اربعین، تراز و توانمندی مدیریتی را در کل کشور چند پله ارتقا داده است و به همه ما گوشزد می‌کند در صورتی‌ که مردم را بیشتر در کارها دخالت دهیم کارهای به ظاهر نشدنی انجام خواهد شد و این تراز بیش از پیش ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هنگامی که پای عشق و ارادت به امام حسین (ع) در میان باشد، همه برای خدمت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه جلسه‌های ستاد اربعین در استان اصفهان به‌صورت ماهانه برگزار خواهد شد، مطرح کرد: همایش بزرگ اربعین، نعمت خداست که برکات داخلی و خارجی بسیاری برای ما به‌همراه دارد و باید قدر آن را بدانیم و بیش از پیش به جامعه معرفی کنیم.

جان‌نثاری با بیان اینکه ۱۷۲ موکب برای برگزاری مراسم اربعین حسینی از استان اصفهان ساماندهی شد، عنوان کرد: ۳۰۰ هزار نفر در اربعین امسال از این استان عازم کربلا شدند که حدود ۱۴۰ هزار نفر آنها با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و در مدت زمان محدود چند روزه منتقل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =