محمد صلاح در الاتحاد

چند ستاره احتمال دارد در نقل‌وانتقالات زمستانی در لیگ پرستاره عربستان سعودی حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عربستان سعودی گوی سبقت را در بازار نقل و انتقالات تابستان از لیگ‌های برتر اروپا ربود. آنها در مجموع ۷۶۷ میلیون پوند هزینه کردند که بیش از هزینه‌های لیگ ۱ (۶۸۷ میلیون پوند)، بوندس‌لیگا (۶۰۹ میلیون پوند)، سری آ (۵۶۸ میلیون پوند) و لالیگا (۳۲۴ میلیون پوند) بود، و با این حال لیگ برتر انگلیس همچنان پرخرج‌ترین لیگ جهان فوتبال باقی مانده است.

درصد بیشتر هزینه‌های عربستان توسط ۴ باشگاهی انجام شد که در ماه ژوئن توسط صندوق سرمایه‌گذاری عمومی این کشور تصاحب شدند. عرب‌ها با چشم‌انداز میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ یا ۲۰۳۴ و جاه‌طلبی دولت برای به اوج رساندن ورزش و به دست آوردن نام و آوازه‌ای در سراسر جهان، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. آنها در پنجره تابستانی کولاک به پا کردند و بسیاری از بازیکنان بزرگ را به لیگ خود آوردند. به احتمال زیاد در پنجره ژانویه ۲۰۲۴ نیز شاهد خریدهای بزرگ عرب‌ها خواهیم بود. در اینجا به برخی از بازیکنانی که آنها می‌توانند در زمستان امسال به دست بیاورند اشاره می‌کنیم.

۱- محمد صلاح
عرب‌ها مصرانه برای خرید بازیکن مصری در تابستان امسال تلاش کردند و پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی ارائه دادند ولی لیورپول از مهره کلیدی تیمش دست نکشید و به هیچ قیمتی راضی به فروش نشد. به احتمال خیلی زیاد الاتحاد در زمستان دوباره برای خرید این ستاره اصرار خواهد کرد.

۲- پرسنل کیمپمبه
مصدومیت شدید سد راه این مدافع کلاس بالا شد و پاری‌سن‌ژرمن به احتمال زیاد راضی به فروش او به باشگاهی عرب در پنجره ژانویه خواهد شد.

۳- توماس پارتی
میکل آرتتا در تابستان پارتی را نفروخت اما مشکلات مصدومیتی که برای این بازیکن به وجود آمده می‌تواند سرمربی آرسنال را راضی به فروشش به یکی از باشگاه‌های عربستان سعودی بکند.

۴- پیوتر زیلینسکی
این ملی‌پوش لهستانی در تابستان بسیار به انتقال به الاهلی نزدیک بود اما تصمیم گرفت باز هم در ناپل بماند. اما ممکن است در ژانویه دوباره برای پیوستن به باشگاه خلیج فارس وسوسه شود.

۵- آنتونی مارسیال
مارسیال دوران خوبی را می‌گذراند اما با مصدومیت‌هایی که برایش پیش آمد نتوانست زیر نظر اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد خوش بدرخشد. قرارداد مارسیال در تابستان به پایان خواهد رسید بنابراین فروش او در زمستان به باشگاهی عربستانی یونایتدی‌ها را خوشحال خواهد کرد.

۶- لوئیس آلبرتو
النصر در تابستان به جذب آلبرتو علاقه نشان داد و بعید نیست که دوباره در زمستان به سراع این بازیکن برود. با وجود اینکه خروج او می‌تواند ضربه بزرگی به تیم مائوریتسیو ساری وارد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =