• ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
  • کد خبر: 42513
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد صلاح

باشگاه الاتحاد عربستان پیشنهاد جدیدی برای محمد صلاح آماده کرده که می‌تواند با آپشن تا ۲۰۱۵ میلیون پوند هم برسد، اما هنوز باشگاه لیورپول با جدایی ستاره مصری موافق نیست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نمایندگان باشگاه الاتحاد عربستان سعودی روز گذشته به لندن سفر کرده‌اند تا آخرین تلاش‌شان را برای جذب ستاره قرمزهای مرسی‌ساید قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات در روز پنج‌شنبه انجام دهند.

نشریه «سان» ضمن اعلام این خبر نوشت، سعودی‌ها با وجود این که از جذب ستاره مصری ناامید شده‌اند، پیشنهاد ۱۷۵ میلیون پوندی با آپشن که به ۲۱۵ میلیون پوند می‌رسد را ارائه کرده‌اند.

سان در این باره متوجه شده که حقوق پیشنهادی به محمد صلاح هم ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار پوند در هفته است تا با انگیزه مضاعف از آنفیلد جدا شود. صلاح در صورت انتقال به عربستان درصد زیادی از فروش پیراهن، پاداش ۵۵ هزار پوندی و همچنین نقش سفیر عربستان سعودی در سه سال مدت زمان قراردادش را هم دریافت خواهد کرد. آپشن‌هایی که ذکر شد می‌تواند ۱۸ میلیون پوند اضافی درآمد برای صلاح در بر داشته باشد.

سعودی‌ها مصمم هستند که بازیکن موردعلاقه‌شان را به چنگ آورند و برخی از مدیران باشگاه لیورپول در فروش یا عدم فروش او تردید دارند. اگر این پیشنهاد شکست بخورد، باشگاه الاتحاد روی پیشنهاد جدیدی بعد از بازگشایی دوباره پنجره نقل‌وانتقالات در سال آینده تمرکز خواهد کرد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تأکید کرده که صلاح برای فروش نیست، اما اطرافیان این بازیکن و مدیران باشگاه مشتاق به بررسی پیشنهادات هستند.

محمد صلاح در فصل جدید هم بازیکن ثابت لیورپول در تمامی بازی‌ها بوده است. او ۲ گل و ۲ پاس‌گل در فصل جدید برای خودش ثبت کرده. صلاح از سال ۲۰۱۷ که به لیورپول پیوسته، در ۳۰۹ بازی با پیراهن قرمزهای مرسی‌ساید به میدان رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =