• ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
  • کد خبر: 42376
  • readingTime: ۱ دقیقه
اربعین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۵۹۳ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌اند که رکورد جدیدی در تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی خسروی است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایمنا، فریبرز کرمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای آغاز ماه صفر (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) تاکنون، ۵۹۳ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌اند که رکورد جدیدی در تردد زوار عتبات عالیات است.

وی افزود: بیشترین تردد ثبت شده روز جمعه دهم شهریورماه از پایانه مرزی خسروی با تردد بیش از ۱۰۶ هزار و ۸۰۸ زائر بوده است، به نحوی که ۶۲ هزار و ۳۱۱ زائر از کشور خارج و ۴۴ هزار و ۴۹۷ نفر وارد ایران شده‌اند.

با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۱ زائر خارجی از پایانه مرزی خسروی خارج و ۲۶۳ نفر نیز به ایران وارد شده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به اقداماتی که در پایانه مرزی خسروی انجام شده، تردد زوار از این پایانه مرزی آرام و روان است.

کرمی گفت: هموطنان و زائران می‌توانند برای دریافت هرگونه راهنمایی از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =