• ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
  • کد خبر: 38990
  • readingTime: ۱ دقیقه
قرقیزستان - ایران

تیم ملی فوتبال ایران با درخشش مهدی طارمی با نتیجه‌ای پرگل قرقیزستان را شکست داد تا در فینال تورنمنت کافا حریف ازبکستان شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود از تورنمنت کافا به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی خاتمه یافت.

تیم ملی در نیمه نخست با نمایش درخشان مهدی طارمی با گلزنی این بازیکن در دقایق ۳۴ و ۳۹ (پنالتی) با دوگل از قرقیزستان پیش افتاد تا یوزها با برتری به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم قرقیزستانی‌ها با گلزنی غیرمنتظره میرلان مورزائف در دقیقه ۵۲ اختلاف را به یک گل رساندند. در ادامه تیم ملی ایران باز هم توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ به گل سوم رسید تا این بازیکن مانند بازی نخست تیم ملی در این دیدار هم موفق به هت‌تریک شود. سردار آزمون که در این دیدار با تصمیم امیر قلعه‌نویی به روی نیمکت رفته بود در نیمه دوم وارد بازی شد و در دقایق ۶۶ و ۷۹ گل های چهارم و پنجم تیم ملی فوتبال ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی در نهایت با همین نتیجه قرقیزستان را شکست داد تا بعد از افغانستان تیم قرقیزستان هم به عنوان میزبان رقابت‌های کافا با نتیجه‌ای پرگل متحمل شکست سنگینی برابر این ایران شود. ایران در دیدار نهایی این تورنمنت به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =