جاده هراز

هم اکنون جاده‌های کوهستانی شما کشور بارانی و لغزنده همراه با ترافیک روان است.  تردد انواع وسایل نقلیه از فردا ساعت ۱۳ از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش ایراسین، ترافیک عادی و روان در جاده های مواصلاتی از جمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری است و هم اکنون بر اثر بارش باران در جاده‌های کوهستانی چالوس و سوادکوه مسیر لغزنده است و رانندگان می‌بایست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن در این جاده‌ها تردد کنند.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و فردا از این جاده ممنوع است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =