• ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
  • کد خبر: 34448
  • readingTime: ۱ دقیقه
آلودگی هوا

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

به گزارش ایراسین، صادق ضیائیان گفت: دوشنبه و سه شنبه در مناطقی همچون اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روز چهارشنبه بارش پراکنده در کرمان و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

وی افزود: روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش دما حاکم خواهد بود و طی سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران ازسوی سازمان هواشناسی گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) تا روز چهارشنبه دهم اسفندماه شاهد پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه خواهیم بود که در این شرایط افزایش ذرات آلاینده هوا و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان مخصوصا نواحی مرکزی و نیمه جنوبی شهر و استان تهران این است که در صورت داشتن بیماری زمینه ای از حضور در فضای باز خودداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =