• ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
  • کد خبر: 34028
  • readingTime: ۱ دقیقه
زاینده رود سیلاب

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان درخصوص خطر ورود سیلاب به زاینده رود و افزایش دبی رودخانه در پی بارش های اخیر و جاری شدن رودهای فصلی از قبیل رود شور هشدار داد.

به گزارش ایراسین، منصور شیشه فروش ضمن هشدار به مجاوران و گردشگران در مسیر رودخانه و پل‌ها از ابتدا تا انتهای مسیر زاینده رود، گفت: احتمال آبگرفتگی پارک‌ها، معابر و زمین‌های کشاورزی و مناطق مجاور رودخانه وجود دارد.

وی افزود: با توجه به شدت بارندگی باران و برف طی چند روز گذشته و در معرض آسیب قرار داشتن اماکن مسکونی، ابنیه تاریخی، اماکن تجاری، انبارها و اماکن دامی در روستاها و شهرها ضرورت رعایت اصول ایمنی به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از ریزش آوار و عدم ورود به ساختمان‌های پر خطر ، مورد تاکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: همچنین به شهرداری‌های شهرهای در مسیر رودخانه زاینده رود برای اطلاع رسانی به مسافران و مجاوران رودخانه و همچنین سرنشینان خودروهای پارک شده در مسیر زاینده رود و ناژوان در جهت ترک حریم رودخانه و پل‌ها و انجام اقدامات پیشگیرانه از آبگرفتگی و کنترل جریان آب در رودخانه و مادی‌ها ابلاغ های لازم صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =