• ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
  • کد خبر: 3225
  • readingTime: ۲ دقیقه
اسکیت اصفهان

مراسم تجلیل از مدال‌آوران ملی‌پوش اسکیت اصفهان در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ بارسلونا برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم تجلیل از افتخارآفرینان اسکیت اصفهان در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ بارسلونا روز دوشنبه ۱۴ مردادماه با حضور محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی، کورش محمدی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، حسن مالکی رئیس هیات اسکیت استان اصفهان و احسان حبیب‌آبادی مربی تیم ملی اسکیت فری استایل در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: قبل از هر چیزی از افتخارآفرینی اسکیت سواران استان در مسابقات بین المللی تشکر می کنم، خوشبختانه سال ۹۷ بیش از سه هزار و ۷۰۰ مدال رنگارنگ در میادین مختلف ورزشی توسط ورزشکاران برای استان اصفهان به دست آمده است که البته افراد زیادی هم در پشت صحنه برای موفقیت ورزشکاران و کسب مدال تلاش می‌کنند که از همه آن‌ها هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ورزشکاران استان اصفهان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با نام " کاروان آینده سازان ورزش دیار نصف جهان" حضور خواهند یافت که امیدوارم این کاروان با دست پر این رقابت ها را به اتمام برساند و در این بین با وجود اسکیت سواران شاخص در استان، این امید را داریم که ورزشکاران این رشته در کسب مدال همگام با دیگر ورزشکاران" کاروان آینده سازان ورزش دیار نصف جهان" باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان از زحمات مسئولین هیات های اسکیت استان و شهرستان اصفهان، خمینی شهر و نجف آباد و همچنین از ادارات ورزش و جوانان شهرستان های اصفهان، خمینی شهر و نجف آباد در راه بسترسازی برای اسکیت سواران افتخارآفرین تشکر و قدرانی نمود.

کورش محمدی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان برای داشتن ورزشکارانی قوی به خود می‌بالد، اظهار کرد: موفقیت ورزشکاران باعث ایجاد حس غرور در من می‌شود؛ بدترین موردی که موجب از دست رفتن ورزشکاران مستعد می‌شود بستن راه ارتباطی مدیران با ورزشکاران و مسئولان است که البته خوشبختانه مدیر کل رزش و جوانان استان اصفهان در برقراری ارتباط با این افراد سخت‌گیر نیست.

وی با اشاره به ساخت پیست سرعت، گفت: برای احداث پیست هرجا صلاح باشد وارد گفت‌وگو می‌شویم و در جلسات شورای شهر مطرح می‌کنیم تا اجرای این طرح تصویب شود؛ همچنین اگر نیاز به حمایت مالی باشد هر کمکی که از دستمان برآید انجام می‌دهیم.

در ادامه حسن مالکی رئیس هیات اسکیت استان اصفهان گفت: یک سال و نیم پیش که مسئولیت هیات استان را برعهده گرفتم فکر نمی‌کردم که رشته ورزشی اسکیت سختی داشته باشد و زمان‌بر باشد، به عنوان هیات استان تمام تلاشمان را برای حمایت از اسکیت‌بازان می‌کنیم و البته مدیرکل ورزش و جوانان نیز ما را در انجام وظایفمان یاری کرده‌اند.

وی در پایان افزود: ما پیست اسکیت سرعت در اصفهان نداریم، رشته فری استایل زیرساخت خاصی نیاز ندارد و همه چیز به مربی بستگی دارد اما در رشته سرعت باید زمین استاندارد داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =