برف

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از بروز کولاک و آبگرفتگی در ۳۰ استان کشور متاثر از تغییرات جوی خبر داد و گفت: در کولاک و آبگرفتگی به بیش از سه هزار نفر امدادرسانی شد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، مهدی ولی‌پور با اشاره به بروز کولاک و آبگرفتگی در ۳۰ استان کشور متاثر از تغییرات جوی، درباره امدادرسانی از یکم دی‌ماه تا ساعت ۶ صبح امروز چهارم دی‌ماه، گفت: در پی کولاک و آبگرفتگی در کشور از یکم دی تا صبح امروز از ۳۰ استان متاثر از تغییرات جوی به ۱۸ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان که شامل ۵۷ محور، ۵۷ شهرستان، ۶ شهر و ۱۰ روستا خدمات امدادی ارائه شد.

وی با اشاره به این که در چهار روز گذشته، ۱۱۹ تیم عملیاتی شامل ۴۲۴ نیروی امدادی خدمت کردند، ادامه داد: در این مدت زمان به ۳ هزار و ۳۳۵ نفر امدادرسانی شد، ۲۶۴ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ۴ نفر به مناطق امن منتقل شدند و یک نفر نیز به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: ۲۲۹ دستگاه خودرو با کمک امدادگران از برف رها شدند و آب جمع شده در ۳۲ دستگاه خانه نیز تخلیه شد.

ولی‌پور با اشاره به توزیع هفت دستگاه چادر، ۴۰۸ کیلوگرم نایلون و ۱۸۳ تخته پتو عنوان کرد: در ۴ روز گذشته، ۷۱ تخته موکت، ۲۸ شعله والور، ۱۱۴ بسته غذایی، ۳۰ کیلوگرم برنج، ۱۴۳ قوطی کنسرو، ۶۱ بطری آب معدنی، ۸۷ بسته بیسکویت، ۲۳ قرص نان بین در راه ماندگان توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =