• ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
  • کد خبر: 3081
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیروزی یاران قلعه نویی

در لیگ برتر فوتبال کشور تنها هدف ما کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب گفت: اجازه نمی‌دهم بابت قهرمانی فشاری روی تیم ایجاد شود، من هر جا که باشم دنبال قهرمانی هستم، امسال هم هیچ هدفی جز قهرمانی نداریم ولی قولی نمی‌دهم، ما باید سخت تلاش کنیم و می‌دانیم که کار سخت است.

وی پیرامون شرایط آماده‌سازی تیم سپاهان اظهار داشت:همه چیز خوب پیش می‌رود، اردوی ترکیه یکی از بهترین اردوهایی است که در این چند سال برگزار کردیم و باید از آقای فیضی تشکر کنم که شرایط برپایی این اردو را فراهم کرد، کمپ فنرباغچه فوق‌العاده است و وقتی امکانات اینجا را می‌بینیم، حسرت می‌خوریم که چرا چنین امکاناتی را در کشور خودمان نداریم.

قلعه نویی پیرامون مشخص نشدن زمان شروع لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا چنین چیزی را نمی‌بینید، ولی ما در فوتبال ایران با چنین مشکلاتی روبه‌رو هستیم و هنوز نمی‌دانیم لیگ از چه زمانی آغاز می‌شود، بحث بهبود وضعیت ورزشگاه مربوط به دیروز و امروز نیست و این یک کار گسترده است که از مدت‌ها قبل باید به فکر آن می‌افتادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در ادامه تصریح کرد: امکان ندارد که در دو سه ماه مشکل همه‌ ورزشگاه‌ها برطرف شود، امسال بازی‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها را هم در پیش داریم و با ادامه این روند لیگ برتر دچار بحران می‌شود، قطعاً این مشکلات به تیم ملی هم سرایت می‌کند.

وی در پایان درباره حضور مربیانی چون دنیزلی، استراماچونی و کالدرون را در فصل جدید فوتبال ایران گفت: کارنامه و پیشینه این مربیان مشخص است و اگر سازمان لیگ و فدراسیون برنامه‌ها را به صورت منظم اجرا کنند شاهد لیگ جذابی  خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =