فینال مسابقات والیبال و فوتسال سالن میعاد

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم هایپر شهر شاهین شهر میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش ایراسین، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور روز یکشنبه ۳۰ تیرماه با برگزاری هفت مسابقه به پایان رسید. در حساس ترین دیدار هفته گیتی پسند اصفهان مقابل سوهان محمدسیما قم متوقف شد و مدافع عنوان قهرمانی یعنی مس سونگون ورزقان دومین باخت متوالی خود را این بار با نتیجه صفر بر یک در دیدار خانگی مقابل فرش آرا مشهد تجربه کرد.

در دیدارهای دیگر، ملی حفاری اهواز ۵ بر ۲ ستارگان ورامین را شکست داد، در شیراز ارژن ۶ بر ۱ شهروند ساری را از پیشروی برداشت، شاگردان جواد اصغری مقدم در سن ایچ ساوه با نتیجه ۴ بر ۳ به هایپر شهر شاهین شهر بازی را واگذار کردند، بندرعباسی ها با آذرخش در خانه حریف اهورا بهبهان نشد و با نتیجه ۳ بر ۱ به این تیم باخت. در دیدار آخر این هفته هم مقاومت البرز با هدایت فرهاد کشاورز شاهین کرمانشاه بحران زده را نتوانست ببرد و این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سعید رستمی سرمربی تیم هایپر شهر شاهین شهر پس از پیروزی تیمش مقابل سن ایچ ساوه گفت: با توجه به جایگاه دو تیم در جدول و عدم موفقیت ما در رسیدن به پیروزی در سه بازی اخیر، سن ایچ در این سه هفته توانسته بود همه امتیازات را جمع کند. ما به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم که نشان دهیم در هنگام تساوی ها هم تیم شایسته ای بوده ایم.

وی افزود: در دقایقی از بازی نتوانستیم توانایی های خود را نشان دهیم و روی دو اشتباه فردی گل خوردیم، در این بازی داوری اشتباه تاثیرگذاری نداشت اما در برخی از صحنه ها تصمیمات به نفع حریف بود. سن ایچ تیم خیلی خوبی بود، به آن ها، داوران و هوادارانمان خسته نباشید می گویم.

سرمربی تیم هایپرشهر شاهین شهر ادامه داد: محمد نویدبخش، دروازه بان ما یکی از ستارگان ما در هر بازی است و جواب اعتمادهای ما را داده است. در مجموع، اشتباهات ما رفته رفته کمتر می شوند و بهتر کار می کنیم، نیاز داریم که امتیازات زیادی را جمع کنیم، قولی که به شما می دهم این است که دیگر به تیم هایپرشاهین شهر به عنوان تیم لیگ یکی نگاه نشود، ما در قواره یک تیم قهرمان نیستیم اما بهترین عملکردمان را نشان می دهیم که می تواند نتیجه صعود به پلی آف را بدهد.

سعید رستمی پیرامون حواشی اواخر بازی بیان داشت: دو بازیکن ساوه ای داریم که به دلیل هیجانات پس از بازی، کری های بین خودشان تبدیل به کدورت های کوچک شد و سعی می کنیم که از این به بعد این اتفاقات رخ ندهد.

وی در پایان گفت: از عملکرد سه بازی گذشته تیمم راضی ام اما از نتایج خیر، در سه بازی گذشته شایسته پیروزی بودیم و در هفته های بعد هم سعی بر پیروزی خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =