• ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
  • کد خبر: 30431
  • readingTime: ۱ دقیقه
بارش باران در جاده

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات و همچنین کاهش دما از فردا (ششم آذرماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایراسین به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز تا اوایل صبح فردا (پنجم تا ششم آذرماه) با ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی استان افزایش ابرناکی در بعضی ساعات بارش پراکنده باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال غربی بارش برف باران و پدیده مه مورد انتظار است، در بیشتر مناطق استان و در بعضی ساعات فردا وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (هفتم و هشتم آذرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و در نقاط پرتردد شهری باعث افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

از فردا تا چهارشنبه (ششم تا نهم آذرماه) روند کاهش تدریجی بیشینه دما مورد انتظار است. ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین‌آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ آذر) قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای هفت و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و طی ‌دوشنبه (هفتم آذرماه) صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای شش و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =