• ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
  • کد خبر: 2980
  • readingTime: ۱ دقیقه
پومسه

سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان از برگزاری مسابقات پومسه قهرمانی کشور در سالن کوثر عاشق آباد اصفهان خبر داد.

مرتضی استکی سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون برگزاری مسابقات قهرمانی پومسه کشور اظهار داشت: مسابقات پومسه قهرمانی کشور روزهای 27 و 28 تیر ماه در بخش آقایان و روزهای 29 و 30 تیر ماه در بخش بانوان در سالن کوثر عاشق‌آباد اصفهان برگزار خواهد شد.

سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان افزود: حدود 2 ماه است که در حال آماده‌سازی مقدمات برگزاری این مسابقات هستیم، پتانسیل اصفهان را برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت جمع کرده‌ایم، با توجه به دیدی که نسبت به این مسابقات وجود داشت و برای کسب عنوان قهرمانی، میزبانی این دوره از رقابت‌ها را قبول کردیم.

وی با بیان این‌که امیدوار هستیم بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم، گفت: حدود 2 ماه است اردوی دختران و پسران برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها آغاز شده است؛ برای هر دو تیم از بهترین مربیان استفاده کرده‌ایم تا با خیال راحت برای این مسابقات آماده شویم.

استکی با اشاره به افتخارآفرینی مرجان سلحشوری و مرجان تاجی در مسابقات دانشجویان جهان، عنوان داشت: پومسه استان اصفهان نه تنها در ایران بلکه در دنیا صاحب سبک است، پومسه‌کاران بزرگی در اصفهان داریم که چندین دوره قهرمان جهان شده‌اند، ورزشکاران پومسه اصفهان فوق‌العاده عالی هستند و تنها به یک انسجام نیاز داشتند که اکنون به وجود آماده است.

سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: وضعیت پومسه‌کاران اصفهانی رو به بهبود است و در آینده نه چندان دور حاصل این انسجام‌ را خواهیم دید؛ در حال حاضر مربیان و بازیکنان اصفهانی در تیم ملی حضور دارند اما می‌خواهیم در آینده نزدیک نفرات بیشتری را در تیم ملی داشته باشیم.

وی در خصوص شرایط کسب میزبانی توسط اصفهان نیز یادآور شد: میزبانی از مسابقات بسیار سخت است اما امیدوار هستیم با کسب عنوان قهرمانی توسط اصفهان این سختی‌ها به شیرینی تبدیل شود، گرفتن موافقت فدراسیون برای برگزاری مسابقات سخت بود، وضعیت اقتصادی نیز انجام کار را برای فدراسیون و هیأت تکواندو استان اصفهان سخت کرده بود.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: این اتفاق پایه‌ریزی مناسبی برای پومسه استان اصفهان بود، از سازمان‌های مختلف کمک می‌گیریم، همچنین از همه پتانسیل ها و ظرفیت ها بهره خواهیم برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =