• ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
  • کد خبر: 29019
  • readingTime: ۱ دقیقه
تمرینات تیم ملی در دوحه قطر

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در اردوی اتریش تعامل، همبستگی و دلبستگی بین بچه‌ها خوب بود و احسان حاج‌صفی به عنوان کاپیتان و همینطور بزرگ‌ترهای تیم بسیار خوب مدیریت کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی محمدنبی در واکنش به بروز حواشی و چند دستگی بین بازیکنان تیم ملی در اردوی اتریش اظهار کرد: معمولا این موضوعات در تیم‌های ملی است؛ اما در این اردو تعامل، همبستگی و دلبستگی بین بچه‌ها خوب بود. احسان حاج‌صفی به عنوان کاپیتان و همینطور بزرگ‌ترهای تیم بسیار خوب مدیریت کردند. اگر چه در دوره‌ای که آقای اسکوچیچ سرمربی فعالیت داشتند ناهماهنگی بین بچه‌ها بود، اما در این اردو بسیار هماهنگ شدند و این در زمین مشخص بود.

وی درگیری بین طارمی و سردار آزمون را تکذیب کرد و گفت: اصلا چنین بحثی مطرح نیست. آقای طارمی، حاج صفی، انصاری‌فرد و جهانبخش بزرگان تیم هستند و این بازیکنان همبستگی ایجاد می‌کنند. در آن صحنه تعویض وقتی آقای طارمی آمد روی نیمکت از آنجا با سردار صحبت می‌کرد و به او مدام می‌گفت از فضا استفاده کن، سر بزن و غیره؛ در این حد صمیمیت بین بازیکنان وجود دارد. تا آنجایی که کنار زمین بودم و دیدم طارمی بعد تعویض سردار را تشویق کرد. حتی شما فیلم را نگاه کنید وقتی ایران گل زد طارمی اولین نفر کنار خط آمد.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: باید از حواشی دوری کنیم و تیم ملی را در رسیدن به همبستگی کمک کنیم. همه در ایران باید یک صدا و یکدل باشیم. انظباط در تیم ملی حاکم است و بازیکنان اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده‌اند. در همه تیم‌های ملی و اردوها بحث‌هایی وجود دارد اما خوشبختانه انضباط تیمی و کار فنی در این اردو لطمه‌ای نخورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =