• ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
  • کد خبر: 2707
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا حسینی

هافبک جدید سپاهان: به دلیل اینکه در اصفهان راحت هستم، تصمیم گرفتم به جمع بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اضافه شوم.

محمدرضا حسینی هافبک جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: چند پیشنهاد بسیار خوب از لیگ برتر ایران و دو پیشنهاد از قطر و ترکیه داشتم. با استقلال هم صحبت‌هایی انجام دادم که البته به مراحل جدی نرسید، در ضمن من خیلی زود تصمیم گرفتم و چون در اصفهان راحت هستم، در نهایت تصمیم گرفتم سپاهان را انتخاب کنم، از این انتخاب خیلی خوشحالم که می توانم در یک تیم پرافتخار فوتبال توپ بزنم.

وی پیرامون حضور سپاهان در فصل آینده گفت: سپاهان فصل گذشته با امیر قلعه‌نویی اوج گرفت و قطعا در فصل جدید مدعی جدی قهرمانی خواهد بود، برنامه باشگاه هم موفقیت در سه جام است.

حسینی تصریح کرد: سپاهان در آسیا هم می‌خواهد تا مراحل بالا صعود کند، امیدوارم نتایج خوبی کسب نمائیم و دل هواداران را شاد کنیم، مطمئنا فصل جدید برای سپاهان فصل بسیار خوبی خواهد بود.

هافبک جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان با بیان اینکه باید از زحمات مجموعه باشگاه ذوب‌آهن تشکر کنم گفت: برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت دارم، سال‌های خوبی را در این تیم سپری کردم که باید از مدیران باشگاه و مربیانی که برایم زحمت کشیده اند تشکر نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =